Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Eneste jeg ser for meg er at Sven Kvia, som en av Norges største Opel forhandlere leverer biler til de lokale Dollyene, så sjansen er der vel for at de leverer biler til østlandet også.

 

Dolly's hovedkontor er også i Stavanger.

 

Ettersom han uheldige også har en Opel, setter jeg en femmer på at det er Sven Kvia som har klussa dette til!

Lenke til kommentar

RJ biler er sjeldne i Oslo ? :)

 

Lol at Bærumsbilene går tett her i Stavanger da :p (BR osv)

 

 

Om RJ skilter er sjeldne i Oslo skal jeg ikke uttale meg om, men ser ikke for for meg at et firma kjøper biler 50 mil fra der den skal brukes.. Men kanskje det er tilfellet :)

 

I Stavanger er det nesten sjeldnere å finne RJ/RK enn noe annet :D

Lenke til kommentar

Om RJ skilter er sjeldne i Oslo skal jeg ikke uttale meg om, men ser ikke for for meg at et firma kjøper biler 50 mil fra der den skal brukes.. Men kanskje det er tilfellet :)

 

I Stavanger er det nesten sjeldnere å finne RJ/RK enn noe annet :D

Et firma som Dolly kjøper vel inn alle bilene fra et sted for å få på reklamen og få rabatt. Også tar dem å kjører dem på transport til Oslo f.eks.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker helt feil så kjøpte BP alle firmabilene sine ganske langt borte for å få BP regnr...

 

 

Skjønt om Dolly skulle gjøre noe slikt bevisst, så måtte det vel være for å DD skilt evt.?

Mulig de har en rammeavtale med en lokal leverandør av biler, som tidligere nevnt :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til dette blir vanlig og terrorister finner ut at de kan hacke biler for så å bruke dem som rambukker krasje dem inn i folkemengder, bygninger o.s.v...

 

(sarkasme, om du ikke tok den..)

Det er allerede mulig å hacke enkelte biler via bluetoth har jeg hørt.

Håper virkelig at de ikke har koblet styre-systemet sammen med noe som helst som kan komunisere trådløst.

Om det er en enhet med f.eks kun en plugg i motor-rommet det går an å komunisere gjennom er det umulig å hacke,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...