Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Med F10 er BMW tilbake der de en gang var. E60 var et pent stykke, men ingen verdig etterkommer til E39. M5 er en heftig maskin. En familiebil som har noe å stille opp med mot sportsbiler - tøffere blir det ikke.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

At Audi går tilbake til rekkefemmer er et skritt i riktig retning. Det er en genial motorkonstruksjon.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Håper de slipper en F11 M5 snart... Tror jeg har en fetisj for stasjonsvogner :whistle:

En BMW bigwig sa i et intervju at det ikke ble noen F11 M5, da det angivelig ikke var noe særlig marked for det.

Men det er ikke helt avklart enda?

Har ikke peiling, men jeg tror vel egentlig det er avklart. Pleier ikke stasjonsvogn og sedan komme samtidig på disse fabrikktrimma tyske familiebilene?

Det virker for meg litt rart at det ikke skal være marked for en M-vogn. Hos Audi er vel de fleste S og RS modellene som blir solgt faktisk stasjonsvogener?

Lenke til kommentar

Da er det kanskje en mulighet for at de ombestemmer seg. Det kan hende de får inn regelrette klager fra folk som ikke vil ha sedan, Touring er jo veldig populært. Og det er flust av M5 Touring på f.eks Autoscout..

Vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...