Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått bekrefta leveringsdato på Golfen! 4 uker lenger enn ventet, men får gratis leiebil i 2 uker. Jeg sier meg fornøyd.

 

Hvorfor fornøyd med at du får leiebil bare i halve forsinkelsen?

 

Fordi de fleste får ikke leiebil i det hele tatt.

 

Nå blir det Noreg rundt med gratis kilometre. Herlig.

Lenke til kommentar

Hmm... er usikker på om jeg har gjort det riktige valget med å velge DSG på bilen. Vet hvor gøy jeg har hatt det med manuell før, om jeg ser bort ifra noe køkjøring og diverse bakker. Men kan jo få bakkestartholder også. :hmm:

 

Så har jeg et spørsmål. Disse felgene satt på forrige modell Lancer, passer de da kun til denne, eller også andre mitsubishier?

 

Lenke til kommentar

Hmm... er usikker på om jeg har gjort det riktige valget med å velge DSG på bilen. Vet hvor gøy jeg har hatt det med manuell før, om jeg ser bort ifra noe køkjøring og diverse bakker. Men kan jo få bakkestartholder også. :hmm:

 

Så har jeg et spørsmål. Disse felgene satt på forrige modell Lancer, passer de da kun til denne, eller også andre mitsubishier?

 

 

Du må finne målene på felgene (boltsirkel osv.) så finner du fort ut hvilke biler de passer.

Lenke til kommentar

Ja, ser at mange digger denne bilen, så jeg skal ikke krangle om det siden smak er så subjektivt, men personlig så får jeg assosiasjoner til den jeg har lagt som vedlegg, og jeg synes ikke det er noe pent i det hele tatt med et slikt design. Første tanken som slår meg er "båt".

post-3895-0-44640900-1309433650_thumb.jpg

Endret av apollox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

DSG er veldig årleit. Eneste jeg ikke liker med det er at det kan være litt rykkete ved køkjøring. Man merker at det ikke er noen momentomformer der, for å si det sånn.

 

Kjører en Touran med DSG nå, og det virker på denne bilen at den ikke passer helt. Det største problemet er når jeg skal i revers. Da renner den skummelt langt frem før den tar tak. Jeg må virkelig trykke på gasspedalen om jeg står nærme noe i en nedoverbakke.

 

Vi hadde DSG på en Passat, helt fantastisk og har alltid ønsket meg automat siden. Har hatt manuell i 1 år siden jeg fikk lappen nå, og jeg kommer nok til å savne det på kosekjøringa , hvertfall nå som jeg har litt turtall og hester på den nye :love:

 

 

Dette virker som et utrolig gøy bilprogram! Håper det vil være til nedlasting for oss ikke-amerikanere!

 

http://www.youtube.com/watch?v=xzyBFLwP2kQ&feature=feedu

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Ja det så ikke så værst ut, noen vittige kommentarer og pene biler, alt man trenger.

Problemet er at de kommer til å bli sammenlignet med mesterne i Top Gear, og vil derfor sannsynligvis bli slaktet. Men for oss bilinteresserte så er det jo bare flott med litt dessert etter Top Gear også :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Ja, ser at mange digger denne bilen, så jeg skal ikke krangle om det siden smak er så subjektivt, men personlig så får jeg assosiasjoner til den jeg har lagt som vedlegg, og jeg synes ikke det er noe pent i det hele tatt med et slikt design. Første tanken som slår meg er "båt".

 

litt for mye Z3 coupe for min del

BMW-Z3-Coup%C3%A9.jpg

 

Ja, ser at mange digger denne bilen, så jeg skal ikke krangle om det siden smak er så subjektivt, men personlig så får jeg assosiasjoner til den jeg har lagt som vedlegg, og jeg synes ikke det er noe pent i det hele tatt med et slikt design. Første tanken som slår meg er "båt".

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...