Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo personlige bilskilt vært aktivt en liten stund. Hva har folk sett av både morsomme, teite, og rett ut "dumme" bilskilt? 

Selv syns jeg det er gøy når førere tar et skilt som kan knyttes mot selve bilen eller merket. Etternavn på eier osv blir jo veldig kjedelig, men "hver sin lyst" så klart.

Så blant annet en Audi her om dagen med "Quattro", og skal vel være rimelig raskt ute for å sikre seg det skiltet. Så også en Porsche med "Dial911". Eller en Tesla med "Nikola".

Noe av det dummeste jeg har sett var en svær container av en Mercedes ML med skiltet "4x4 V8". 

Og et lite gullkorn:

"2Fast4U" sitter på en Toyota Corolla 1.6 :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mer fascinert over de som bruker 10 000 på et skilt, og så kjører de en bil som jeg ser 10 000 andre steder de kunne brukt 10 000 på.

Den verste må likevel være Tesla'en i nabolaget med "ELKRAFT" .

Lenke til kommentar

Har lagt merke til at mange personlige skilt sitter på Teslaer. Aner ikke hvorfor, men er tydeligvis populært blant dem.

Selv vurderte jeg personlig skilt i en liten periode, men klarer ikke forsvare prisen. I tillegg ønsker jeg noe som knyttes selve bilen, og hvis jeg da selger bilen om 1-2 år så føles det bortkastet.

Lenke til kommentar

Nå har jo personlige bilskilt vært aktivt en liten stund. Hva har folk sett av både morsomme, teite, og rett ut "dumme" bilskilt? 

Selv syns jeg det er gøy når førere tar et skilt som kan knyttes mot selve bilen eller merket. Etternavn på eier osv blir jo veldig kjedelig, men "hver sin lyst" så klart.

Så blant annet en Audi her om dagen med "Quattro", og skal vel være rimelig raskt ute for å sikre seg det skiltet. Så også en Porsche med "Dial911". Eller en Tesla med "Nikola".

Noe av det dummeste jeg har sett var en svær container av en Mercedes ML med skiltet "4x4 V8". 

Og et lite gullkorn:

"2Fast4U" sitter på en Toyota Corolla 1.6 :p

Måtte grave frem bildet siden du nevnte det :p

post-266150-0-84611700-1537168019_thumb.jpg

Utover det, så må det vel være;

Tesla med "LOL OIL", sittende på planet av en bergningsbil

Tesla med "SNYLTER"

Kjører også noen Teslaer rundt her med "BIL 1" og "BIL 2"

Så også en Audi med "RS6" (om jeg ikke husker helt feil) som sto på siden av veien og prata med purken rett ved lørenskog her om dagen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Burde kjørt Chevrolet, i det minste ...

Ikke så lett i Norge, så da ble det vel den asiatiske versjonen av en Chevrolet. 

Har vel hatt den siden 2007 og, det er vel en stund før Chevrolet ble sponsor for United?

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Hadde det bare vært så enkelt at man kunne bevise at man er kyndig kun ved og avlegge fagprøve ?.

Tja, det er jo samme greia med skolegang. 2 år skole 2 år læring så kan man ta fagbrev for å bevise man er kyndig. Bare fordi man har gått 2 år skole og 2 år lærling behøver jo ikke bety man er kyndig ?‍♀️ selv mener jeg en som har en hobby for noe og gjort x og x mange år med stor interesse ofte er mer kyndig enn en som har gått skole for det samme uten stor interesse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...