Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var med på Autoxo sportsbiltreffet idag. Følte jeg hadde lite å stille opp med med en 10 år gammel 'superbil' i forhold til hva som var der... Men fikk mer enn nok blikk både på lyd og utseende. Tror jeg overaske en del når jeg kjørte av gårde dog (der alle står og filmet de som bånna av gårde) med lydem

Lenke til kommentar

Det er jo åpenbart at PgUp ikke skjønner hva vi mener. Det er litt sånn "either you get it or you dont"

Enten det er løpsbiler eller gatebiler så

er det noe eget ved lyden og følelsen av en fossilmotor. Jeg har prøvd tesla s90d og den akselererer som et stukket svin, men den føles død.

Bilentusiasme handler mye om følelser.

Disse videoene forklarer det jeg vil frem til.

Endret av boundishh
Lenke til kommentar

Jeg ville tro Audi hadde løsninger som bærer litt mer preg av å være premium enn som så

Hvis du ser nøye er det et elastisk nett også, samt kroker her og der og løsninger man kan kjøpe. Blir dog bortkastet plass å ha en stolpe/nett/orginalt tau til mange penger som går fra en side til andre siden, så synes dette var en veldig fin løsning som ikke stjeler plass. Hadde jeg kjøpt en literflaske hadde jeg jo fått den ved reservehjulet eller bak stroppene på siden, men når 1 liter koster 300kr-ish og 4 liter koster 600kr kjøper jeg jo en stor flaske som ikke fikk plass der.

Det er jo absolutt ikke en "lite premium" løsning, kun selvklebende borrelås på flaska så den ligger i ro fremfor å stroppe den ned eller forsøke å dytte den inn et sted. Synes ikke, ser ut som flaska bare ligger der, selv om den ikke rører på seg selv ved fult pådrag. Ergo premium siden man ikke ser løsningen ;)

Endret av Darkbill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...