Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så nøye hva du definerer meg som, jeg skal kose meg i AMGen min fremover uansett. Ingenting er bedre enn lyden av en god V8 under max pådrag.. Bare dumt det blir så kort tid om gangen.

Var en spøk hehe. Det håper jeg du gjør! Alle må ta de bilkjøpene som passer best for seg. 

Lenke til kommentar

Vell, da er ikke jeg heller ekte mann.

Men jeg har det godt lell med den kjøretøysparken jeg har og har tilgang til

Golf R er artig bil det og, like rask som min pga vektforskjell, men mer sporty selvfølgelig. Men jeg er kanskje litt narsissist og liker svære biler som skriker litt 'se på meg' på en bra måte. Hadde ikke kjøpt en Lamborghini heller dog, hadde vært for lite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Golf R er artig bil det og, like rask som min pga vektforskjell, men mer sporty selvfølgelig. Men jeg er kanskje litt narsissist og liker svære biler som skriker litt 'se på meg' på en bra måte. Hadde ikke kjøpt en Lamborghini heller dog, hadde vært for lite.

Har du sett Aventador IRL?

Lenke til kommentar

Har du sett Aventador IRL?

Joda, men mente lite i som jeg foretrekker noe svært med masse plass innvendig. Limousinfølelse. Feks en svær Bentley, eller en S8 som jeg får nøye meg med for tiden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Ja da skjønner jeg, for super og hypersportsbiler er faktisk ganske store i lengde og bredde.

Personlig har jeg aldri hatt sansen for så store biler som S8 osv, føler det er biler der jeg heller vil sitte i baksetet, men folk er forskjellige! :-)

Lenke til kommentar

Ja da skjønner jeg, for super og hypersportsbiler er faktisk ganske store i lengde og bredde.

Personlig har jeg aldri hatt sansen for så store biler som S8 osv, føler det er biler der jeg heller vil sitte i baksetet, men folk er forskjellige! :-)

En A8l med W12 er nok mer baksete bil, S8 er gøyere å sitte foran tror jeg ;p

Lenke til kommentar

Spørs vel mye på personlige preferanser. Hadde jeg vært i en situasjon hvor det hadde forsvart seg med så flott og stor bil samt en egen sjåfør så tror jeg at jeg fortsatt ville brukt en del tid bak rattet for ren og skjær glede ved kjøring, så sant jeg ikke måtte sitte bak for å fokusere på jobb eller lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Det var ikke akkurat det jeg mente Hansien, jeg mente jeg heller ville kjøpt en RS5 eller noe i den duren :-)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt greia med slike sjeikskuter. Skulle jeg kjøpt noe som det så måtte jeg vært så rik at det hadde blitt kjøpt av nødvendighet fremfor en lidenskap, der jeg hadde en sjåfør som kjørte meg rundt til steder jeg skal være, og om jeg hadde blitt så snobbete så hadde jeg begått sudoku. Det eneste de tilbyr er komfort for passasjerer, og bling for rappere.

Lenke til kommentar

Nydelig bil,Darkbill!

Hehe takk. Blandede følelser ved bensinstasjonen ihvertfall. 10km rekkevidde igjen, fyller 50 liter og den går opp til vimlende 310km ??

Hehe, skal den ha 98 blyfri i tillegg? Min går nok litt lengre, men skal helst ha 98, som koster rundt 1-1,10 ekstra ?

Lenke til kommentar

Nydelig bil,Darkbill!

Hehe takk. Blandede følelser ved bensinstasjonen ihvertfall. 10km rekkevidde igjen, fyller 50 liter og den går opp til vimlende 310km ??
Hehe, skal den ha 98 blyfri i tillegg? Min går nok litt lengre, men skal helst ha 98, som koster rundt 1-1,10 ekstra ?

Om du skal ha maksimal effekt må du ha 98 ja. Men til daglig bruk er det nok helt unødvendig og 95 vil fungere fint.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt greia med slike sjeikskuter. Skulle jeg kjøpt noe som det så måtte jeg vært så rik at det hadde blitt kjøpt av nødvendighet fremfor en lidenskap, der jeg hadde en sjåfør som kjørte meg rundt til steder jeg skal være, og om jeg hadde blitt så snobbete så hadde jeg begått sudoku. Det eneste de tilbyr er komfort for passasjerer, og bling for rappere.

Det er godt man har forskjellige meninger og preferanser, ellers hadde alle kjørt rundt i de samme, kjedelige bilene. Personlig liker jeg både sedan, coupé, kombi, sportsbil, små biler, store biler osv., men det må helst være noe litt spesielt med dem. Enten utseende, motor eller begge deler.
Lenke til kommentar

Det er ikke det at jeg er en motstander av de som bruker millioner på en Rolls Royce. Jeg synes bare at det er ubegripelig at jeg skulle gjort det samme

Raske bensinbiler koster litt mer enn det smaker imo... Spess mtp hvor rakse normale biler blir med elkraft.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...