Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker det under en gitt hastighet? (Afaik) På BMW får man ikke aktivert cc under 30kmt..

På Audi har man på noen modeller kømodus, og på de som ikke har det stopper bilen inntil 5 sekunder og kan sette i gang igjen. Etter 5 sekunder stopp med ACC må man dra bryteren mot seg (resume) og er da aktivert i 15 sekunder. Men da må bilen stoppes pga hindring eller bil foran seg, skrur seg av dersom man trykker bremsepedal. Og den gasser ikke på så hardt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er nettopp det jeg poengterer. Er det ikke et hull i markedet der? Småbarnsfamilier som ønsler elbil og stv.. Viber vel litt unik i Norge med antall stasjonsvogner, men at det ikke finnes i det hele tatt er litt merkelig synes jeg.

Du poengtere ingenting med den formuleringen der  :hmm:

Lenke til kommentar

Det er synd å se hvordan Fiat ikke klarer å sette sammen ordentlige biler, noe de vel nesten heller aldri har gjort. Skal sies at Fiat 500 er en storselger, men ryktet Fiat har gjør nok at mange trekker unna. Dog kjempefornøyd med min, men skal sies at det er en Abarth og ikke en standard 500. At Fiat gikk i samarbeid med Mazda for å dyrke frem 124 var nok et veldig lurt valg, men er igjen en nisjebil.

Lenke til kommentar

Herlig lyd i den Abarth 500'en da, kunne nesten hatt en slik bare på lyd alene.

Driver og sugler litt på den nye RS3'en, virker som en helt herlig bil. Har et håp om at jeg kanskje kan skrape frem noen penger til sommeren, men tviler veldig. Godt å ha en guttedrøm uansett :p

Lenke til kommentar

Herlig lyd i den Abarth 500'en da, kunne nesten hatt en slik bare på lyd alene.

Driver og sugler litt på den nye RS3'en, virker som en helt herlig bil. Har et håp om at jeg kanskje kan skrape frem noen penger til sommeren, men tviler veldig. Godt å ha en guttedrøm uansett :p

Jeg var så heldig å ha en RS 3 Sportback en helg for noen uker siden. Den rekkefemmer'n er verdt mer enn halve prisen. Opplevde flere ganger at folk la seg til siden for å få høre gasspådraget og det var verdt den andre halvparten av prisen ? Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...