Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hvertfall på den halvannen milen av de 5 mil med vei som er asfaltert... Svalbard har jo noen fordeler mtp avgifter og bil, men når alt kommer til alt så er det rimeligere her nede på fastlandet uansett.

Lenke til kommentar

Hvertfall på den halvannen milen av de 5 mil med vei som er asfaltert... Svalbard har jo noen fordeler mtp avgifter og bil, men når alt kommer til alt så er det rimeligere her nede på fastlandet uansett.

Når alt kommer til alt sitter jeg igjen med mer pr. krone lønn enn jeg ville gjort på fastlandet.

Men det viktigste av alt er alle de fantastiske opplevelsene jeg skal få fremover..

I dag ble rifle bestilt, i morgen er den ferdig ombygd og klar til å hentes.. Da er det bare å komme seg ut i naturen!

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det ikke være Svalbard?

Det er Svalbard, en øygruppe med et klima som passer meg bra.. Vi har vel verdens høyeste våpentetthet (muligens slått av noen militærbaser)

UK og Irland har et klima jeg spyr av, det er bare regn og grått drittvær..

Her oppe er det tørt og kaldt, egentlig helt perfekt.

Min neste bil får parkeringsvarmer, for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...