Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drømmebil? Yes sir :dribble:

Snasen den :) Men hadde heller tatt nye E 63 faktisk. Min favoritt M må være nye M6!

E63 går ut nå. F12 (cab) har akkurat blitt lansert og F11 (coupé) kommer til høsten. Tar nok en god stund før det kommer noen ny M6.

Lenke til kommentar

E63 går ut nå. F12 (cab) har akkurat blitt lansert og F11 (coupé) kommer til høsten. Tar nok en god stund før det kommer noen ny M6.

F13 mener du vel :) og ja, du har rett; tar en stund før den kommer. Allikevel, utifra utseendet og hvordan "lillebror" M5 kommer til å bli, vil jeg tro den kommer til å bli mer eller mindre, tja.. Et monster?

Er rimelig sikker på at den kommer til å bli helt rå, absolutt. :) Får se om den tar over plassen til min favoritt BMW: F01.

Lenke til kommentar

F13 mener du vel :) og ja, du har rett; tar en stund før den kommer. Allikevel, utifra utseendet og hvordan "lillebror" M5 kommer til å bli, vil jeg tro den kommer til å bli mer eller mindre, tja.. Et monster?

Er rimelig sikker på at den kommer til å bli helt rå, absolutt. :) Får se om den tar over plassen til min favoritt BMW: F01.

BMW skulle beholdt V10 motoren spør du meg. BMW M6 F13 med V10 hadde vært fantastisk.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Vil den trolig få en "uptuned" V8?

Det jeg lurer mest på er om 6-serien kommer til å bli en direkte SL-konkurrent eller CL-konkurrent. Har ikke sett den med egne øyne ennå, men basert på størrelsen vil jeg si det er en rival til CLen. Ville nok valgt CLen selv om interiøret er litt utdatert pr. dags dato.

Nå skal det jo sies at en ny SL er på vei, og den vil vel bli større enn forrige generasjon. Spørs om ikke den famler opp med 6-serien.

Lenke til kommentar

Lest litt fram og tilbake nå. Ser ut som at det er vannpumpa som er det svake leddet her. Mulig også rust på bakluka. Håper Passaten forsvinner fort, ligger så mange fine til salgs på Finn for øyeblikket :p

Hvordan er f.eks 728i sammenliknet med 5ern?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28365327

Er det noe å samle på, eller blir det mye dyrere i lengden?

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ford fiesta 1,25 zetec 1996 som konebil, noe å gå for?

Ja, men pass opp for rust ;)

jess, slik jeg oppfattet det og. er disse 1.25 zetec motorene så "spreke" som de skal ha det til?

Lenke til kommentar

Ford fiesta 1,25 zetec 1996 som konebil, noe å gå for?

Ja, men pass opp for rust ;)

jess, slik jeg oppfattet det og. er disse 1.25 zetec motorene så "spreke" som de skal ha det til?

Jeg syns den var ganske snerten ja. Skal ikke så mye til å drive en liten Fiesta heller. Ikke nødvendig med større motor syns jeg, hvis ikke du ofte kjører med full bil eller evt med henger :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...