Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok ac-service på verksted i februar for å være klar til varmen, men oppdaget at klimaet på skodan knapt nok blåser kald luft på "LO" her om dagen. Blir jo nesten kaldere når econ står på. Snakket med verkstedet igår og de skal se på den imorgen. Blir sikkert billig..... :mad:

 

Det positive er at jeg har fått støpt garasjegulv idag :thumbup:

 

TSI 122

 

Gratulerer, har selv lyst på en tsi motor i neste bil, skjønner ikke at flere velger det.

Endret av trra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tok ac-service på verksted i februar for å være klar til varmen, men oppdaget at klimaet på skodan knapt nok blåser kald luft på "LO" her om dagen. Blir jo nesten kaldere når econ står på. Snakket med verkstedet igår og de skal se på den imorgen. Blir sikkert billig..... :mad:

Har faktisk det akkurat samme problemmet, holde meg oppdatert :tease:

Lenke til kommentar

Hentet bilen nå og AC virker bra, deilig kald luft. Verkstedet hadde slettet noen feilkoder og etterfylt mer gass på AC, de sa at de måte fylle på ganske lite gass, men de fylte på mer "sporstoff" for å lettere oppdage en eventuelt lekkasje. Kostet 780kr.

Endret av trra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvor ofte må man fylle på gass, AC? Har hatt bilen i 2 år nå, mens bilen "bare" er 6 år, har ingen anelse om forrige eier har gjort det. Den kjøler fortsatt godt men kanskje ikke supergodt/raskt.

Min er 6 år, så det er vel en pekepinn :-)

Alt jeg vett, var at AC'en fungerte før vinter (-;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...