Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Liker ikke dem nye Cubene, planen var å kjøpe lavprofildekk, også senke så mye jeg kan lovlig også se hva jeg kan gjøre for å få den mer unik. Får se hva som skjer

Enig. Er ikke fan av Cube i det hele tatt, men den forrige generasjonen var ihvertfall kulere enn den nye med den rare, sjelende fronten.

 

*edit: noe sånn styling, kanskje?  :w00t:

bosozoku_xB_front.jpg

 

 

Eller litt cleanere styling:

 

211674159.jpg

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper jeg kan spørre her.

Syntes at bilen ble ganske "tung" å kjøre tidligere i dag, etter at den føltes som vanlig da jeg startet. Innbiller meg at både ratt, pedaler, hjul og hele bilen på en måte kjentes litt treg og "sidrumpa". Tenkte på lufttrykket i dekkene og fikk sjekket dette på nærmeste bensinstasjon. Tror kanskje det ble litt bedre, men vanskelig å si. Tenkte også på servoolje, men dette har jeg ikke gjort noe med enda. Motoren går fint.

Har noen av dere noen umiddelbare tanker om hva det evt kan være?

Lenke til kommentar

Hei folkens. Har planer om å selge Audi A7'n, og lurte på om jeg kunne få tilbakemelding på dette:

Har ettermontert en Audi RS7 grill, og har beholdt RS7 emblemet på som fulgte med. Vet det er litt delte meninger rundt dette og lurte på hva dere synes om det. Synes dere det er harry og stygt? Kan det ødelegge for et eventuelt salg av bilen med den på ?

Setter pris på ærlige svar :)

 

20161008_120720_zpskua30jmo.jpg

Lenke til kommentar

Du bør definitivt fjerne det før du tar bilder til annonsen. Klister/badgetrimming er en styggedom.

 

Du sier det er delte meninger, de delte meningene er omkring hvorvidt man beholder merker som faktisk hører bilen til, jeg har aldri sett noen hevde at fake merker er kult, der er nok folk enige. Grillen er kul, merket må vekk.

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke vurdert den en gang, RS7-merke på en A7 gir inntrykk av at det er en teit eier som har hatt ekstremt lyst på en RS7 som har eid bilen. Det er også lett å tro at den har blitt kjørt hardt.

 

Heller RS7 uten emblemer enn A7 med RS7-emblemer.

 

Denne bør lagres for ettertiden til alle dekal-trimmere der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...