Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skal bare hete e-tron.

Litt merkelig navn på en ren el-bil, når de allerede har valgt å assosiere "e-tron" med hybrid?
Ja jeg stussa jeg og. Men ifølge Audisjef i Tyskland skal el-suven hete bare Audi e-tron og etter det vil e-tron navnet dukke opp med andre el-modeller som f.eks A7 e-tron. Det kommer to elbiler til fra Audi innen 2020..
Lenke til kommentar

 

Jeg har plass på tomten og i garasjen, men skulle gjerne fått det ut så jeg har ledig plass igjen, ønsker altså leie et sted hehe

Har du sett på sånn carport telt?

Har sett det før, men prøver få ting ut av garasjen og av tomten for å få det litt ryddig. De har et område med 20 fots containere her like ved, 14m2 grunnflate, 6x2.5x2.5m cirka. Kan jo parkere en bil inni der og få plass til litt diverse. 1250kr Per måned, noen som har erfaring?

Lenke til kommentar

Ja, strekningen mellom Oslo - Larvik er vel den verste hvor det er 110 sone. 

Så man må vel hurtiglade rundt Sandefjord eller Larvik. Deretter lade en plass før Arendal. 

Er det ikke en hurtiglader på Brokelandsheia som er ment nettopp for å kunne kjøre strekningen oslo-krsand?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...