Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har ikke hatt behov for bombrikke på den nye bilen, før i dag.

Så fikk jeg selvfølgelig ikke flytte brikken fra den gamle bilen over på den nye pga. ny bil allerede var registrert med bombrikke.

Har satt i gang at forrige eier sier opp sin avtale.

Men inntil videre, så er det vel ikke krise å bruke bombrikke registret på en annen bil?

Lenke til kommentar

Det med bombrikke syns jeg er litt merkelig. Jeg inngikk en ny avtale da jeg kjøpte bilen min i april i fjor, jeg har enda ikke fått noen regning i posten. Mamma hadde også en bil for noen år siden, og over en periode på 3-4år fikk hun aldri en regning.

Men det går vel bare på nummerplata. Det var den beskjeden jeg fikk fra dem inntil jeg hadde ny brikke på plass. 

Lenke til kommentar

Har bombrikke på bilen jeg kjøpte i 2015. Får bomregning  når beløpet som jeg er skyldig overstiger ett vist beløp. Satt å regna på hvor mye jeg hadde betalt i bomregning på ett år og det var rundt 7k kr. Hva jeg har fått for de penga... ingenting, nada.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Hei,

Lurte på om noen av dere har eller vet om en mobilholder som jeg kan bruke i dashbordet mitt?

Har lastet opp et bilde. Kunne tenkt meg å ha mobilen festet til høyre for Navi

En kompis har denne: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/annet-mobiltilbehor/USMH1001CNORD/unisynk-dash-bilfeste

Syns den funka ganske bra da jeg lånte bilen hans. Må monteres oppå dashen, men...

Lenke til kommentar

Jeg har en sånn man fester i lufteventilene. Ingen skruer, lim eller sugekopp. Funker veldig bra.

Trur jeg må gå for det jeg også. Sugekopp fungerer nok ikke og jeg vil ikke lage noe hull eller noe sånt.

Er bare for å kunne styre spotify og bytte spillelister. Kan styre alt annet fra spillern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...