Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Eller så kan du ta deg en en lang skruhelg og kos deg med å fikse det selv vis du klarer :p .

Er glad jeg ikke har problemer med bilen min mer enn normalen som er ingenting etter fiks av EU feil. Men merker at jeg har kjørt litt blyfot i det siste når forbruket har bikka litern på mila.

Skulle ønske forbruket kom under litern på mila tidevis jeg :p

Lenke til kommentar

Venter på å få tilbake deler fra lakkering, vinge, takspoiler og fremganger.. At jeg er uten sistnevnte gjør at jeg ikke har fått brukt bilen den siste uken (vil ikke bruke bilen uten frontfanger av div grunner), og for å få ventetiden til å bli enda lengre ble jeg selvfølgelig syk samtidig..VELDIG morro.. :p Men nærmer seg vel å få det tilbake nå..

 

Flere som har ettermontert LED kit i kjørelys og er fornøyd med det?

Har montert i neærlysene mine og ble igrunn veldig fornøyd, skal montere i fjernlysa også når jeg kan bruke bilen igjen, veldig spent på hvordan det blir der :)

 

post-95668-0-97642500-1473032135_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Her må jeg banne under min nå. Fått oljelekkasje fra en sensor.  Er til å bli forbanna over :grumpy: . Og den er seff lokalisert på verst tenkelige plassen på motoren

 

Velkommen til klubben. Min svetter fra bunnpanna, som betyr at jeg må finne frem motorheisen.  :w00t:

 

Jeg hadde vært livredd å stå nær en bil som sto på en sånn luft-belg jekk.

 

Nå er det riktig nok litt mer lufttrykk i videoen , men skummelt med høyt lufttrykk og gummi uansett.

 

 

Ville aldri vært i nærheten av en bil som ikke står på noe solid. Det er alt for lett å ta lem og liv ved å ikke sikre bilen skikkelig før du kryper under. Du har liksom en snever mulighet av å lære av dine egne feil.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...