Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La om nå - gadd ikke å vente lenger da det er pluss 18 her i Oslo..

TeeZee: Den har jeg sett en del ganger. Jeg så også en fyr vaske mercedesen sin av nyere årgang E-klasse med vinduskosten som ligger i bøtta ved bensinpumpene på Shell på Manglerud. Langs heeeele siden og felgene, dyppa den i vannet, bakvinduet og hekkluka, langs heele neste side pluss felger, dyppa den i bøtta og så frontfangeren og lyktene før frontvinduet. Jeg blir litt lei meg..

Lenke til kommentar

TeeZee: Den har jeg sett en del ganger. Jeg så også en fyr vaske mercedesen sin av nyere årgang E-klasse med vinduskosten som ligger i bøtta ved bensinpumpene på Shell på Manglerud. Langs heeeele siden og felgene, dyppa den i vannet, bakvinduet og hekkluka, langs heele neste side pluss felger, dyppa den i bøtta og så frontfangeren og lyktene før frontvinduet. Jeg blir litt lei meg..

Og Shell Manglerud som har så bra selvvask(jævla dyr, men likevel).

Lenke til kommentar

Og Shell Manglerud som har så bra selvvask(jævla dyr, men likevel).

Shhhhhhhh-......-.-....ikke foran hele Diskusjon.no. Køen er lang nok som den er på søndager jeg kjører 2 mil for å vaske bilen ho ho

Lenke til kommentar

Her borte kjører man igjennom en flott vaskeautomat for 50kr. (25kr om man klarer seg uten vask av felger og understell)

Husker ikke hva en automatvask i Norge koster, men mener at en runde i de på statoil er nærmere 300kr. Det blir for dumt.

Skjønner ikke at folk flest finner seg i å betale 299,- eller hva det er for sånn "gullvask", "platinavask" eller "titanvask". Jeg dreit i det lenge før prisen bikka 200 kroner, men det er tydeligvis god business (folk flest er for late til å vaske bilen selv). Understellsvasken for å bli kvitt salt og shait får jeg to ganger i året i Danmark for under halve prisen..

Har ikke sjekka pris på vask i Sverige, men det er sikkert billigere der også?

Noen som vet om noe bra selvvask i Akershus? Har sett litt på den på Esso ved Olavsgård, men det er mest fordi kassadama er litt søt.. :ph34r:

Lenke til kommentar

Hvor på Karihaugen?

Per Kroghs vei. Rett ved siden av Maxbo og tvers over veien for NorCargo/Bring.

Jo 150kr er jo litt iforhold til hva man får tilbake.

De slurver ganske mye + at de vasker ikke under hjulbuen en gang.

De slurver ganske mye - og riper opp bilen din samtidig. Ouch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...