Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Zepticon har tydeligvis sans for JDM biler (ikke noe galt i det), tror nok veien da blir litt vel lang til å digge elegante Mercedeser.

Jeg kjenner jeg har vokst litt i fra JDM, og setter nå veldig pris på Mercedes design (noe jeg ikke gjorde før) :- )

Lenke til kommentar

Får vel prøve å overbevise Zepticon :p

6-2007-mercedes-slr-722-edition.jpg

mercedes-benz-clk-63-amg-black-series.jpg

2009-mercedes-benz-sl65-amg-black-series2.jpg

2011-mercedes-benz-sls-amg-gullwing.jpg

2005-Mercedes-CLS-55-AMG-F-1280x960.jpg

Mercedes-Benz-CL-63-AMG-C216_836.JPG

mercedes_g_55_amg_2007_02.jpg

Mercedes-Benz-slk-R171-Tuning-von-CHROMETEC-_499.jpg

tumblr_l2wwbogEac1qzhmoco1_500.jpg

Må da ærlig innrømme at her er det noe for enhver smak. Syns du virkelig at ikke en av disse er fin/tøff/kul?

Edit: Måtte bare legge til bilde av gamle purka :D

Kansje nr2 fra toppen, men det er nok fordi den minner meg om BMW e46.

Jeg er ikke sikker på hva det er jeg ikke liker på de gammle, men på de nye er detdet i overkant myke overkanten fra panser til tak og til bagasjerom, noe som gjør at den nye passaten heller ikek faller veldig i smak.

Zepticon har tydeligvis sans for JDM biler (ikke noe galt i det), tror nok veien da blir litt vel lang til å digge elegante Mercedeser.

Jeg kjenner jeg har vokst litt i fra JDM, og setter nå veldig pris på Mercedes design (noe jeg ikke gjorde før) :- )

Vell, jeg er nok JDM fan ja, men det jeg synes er merkelig er at mercedes ikke har en eneste bil som appelerer til meg i noen større grad. Til og med Opel, som jeg missliker (uten noen saklig grunn) har biler som jeg faktisk syne er kule.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Til og med Opel, som jeg missliker (uten noen saklig grunn) har biler som jeg faktisk syne er kule.

Opel er Opel, og er derfor billig :-) Sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Nyeste CLS- og S-klasse AMG ser jo fantastiske ut. Skjønner at det er en smakssak, men synes det er rart om man ikke lar seg fengsle av disse hvis man liker sedaner generelt. Jeg digger forøvrig looken på nyeste M5 og RS5 også (selv om RS5 ser ut til å være 2 dørs coupe)

Lenke til kommentar

M5 konseptet skuffet veldig for min del. M6 derimot gir meg litt håp. Problemet er at den vanlige 5-serien er veldig pen å se på, og M-versjonen burde sett litt mer.. brutal ut. Det gjør den ikke, hvertfall ikke brutal nok.

Nå kommer jo C63 BS, både som sedan og coupe. Blir vel ganske rått, som de tidligere modellene i BS. :)

Lenke til kommentar

Det er jo det som er hele poenget med M5, den skal helst se ut som en ordinær 5 serie :)

Kunne godt droppet de luftslissene på sidene med M5 logoen også for å gjøre den enda mer "Q".

E39 M5 passer beskrivelsen din, uten tvil. E60 M5 derimot skiller seg ut.

Se forresten på AMG. Ser med en gang forskjellen på en non-AMG og en AMG. M5en er pen, men personlig synes jeg det hadde vært bedre med en litt mer "sint" look.

Lenke til kommentar

Når man er såpass interessert at man ser forskjell på en AMG/vanlig med AMG-styling er man såpass interessert at du vil legge merke til forskjellene uansett. Og det er akkurat det som er poenget. For folk flest skal det se ut som en 5-serie eller E-klasse, men kjennere ser forskjellene med én gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...