Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo være politiet har tilgang til bevis som knytter han direkte til den videoen. 

Er en grunn til at jeg legger ut slike på kanten av det lovlige (sladding på vinterføre på p plasser osv) på en youtube konto som ikke kan knyttes direkte til meg... Er jo dust å legger slikt ut på facebook med fult navn XD

Tror du ikke slikt kan spores hvis de virkelig går inn for det? :p Med mindre du laster opp filmen fra pcen til en kompis e.l.. 

Lenke til kommentar

Det kan jo være politiet har tilgang til bevis som knytter han direkte til den videoen. 

Er en grunn til at jeg legger ut slike på kanten av det lovlige (sladding på vinterføre på p plasser osv) på en youtube konto som ikke kan knyttes direkte til meg... Er jo dust å legger slikt ut på facebook med fult navn XD

Tror du ikke slikt kan spores hvis de virkelig går inn for det? :p Med mindre du laster opp filmen fra pcen til en kompis e.l.. 

Jo hvis de virkelig vil så kan de sikkert det, men jeg hadde aldri tilstått..

"Det var ikke jeg som kjørte, er en kamerat, en annen film jeg fant på nett og lastet opp på nytt etc.."

Lenke til kommentar

Jo hvis de virkelig vil så kan de sikkert det, men jeg hadde aldri tilstått..

"Det var ikke jeg som kjørte, er en kamerat, en annen film jeg fant på nett og lastet opp på nytt etc.."

Bare å gjøre som Casper, benekt benekt benekt.

https://youtu.be/JttJVniGc6Q

Lenke til kommentar

Ja, også?

Du kan få mer feekt ut i fra nyere biler.

Det er jeg fullt klar over. Jeg stusser over hvordan dem så langs veien den var chippet, og jeg visste ikke de hadde mulighet til å måle effektøkning ifm bøter

Smartere å gjøre som Gavekort sa, det å modifisere programvaren, også ta vekk slik at du ikke har en boks der. Men hvis du kræsjer og de undersøker ordentlig så kan du bli tatt for det, og tviler på forsikringa holder mye oppe, da.

http://www.dagbladet.no/2016/03/30/nyheter/utenriks/saudi-arabia/43696300/

Fantastisk med de 2 karene som står å kler en gammel Ford Ka i papp(?) i bakgrunnen...

En bedre vinkel:

ULvJQxc.jpg

Var det ikke et bilde med han hvor han hadde en cheetah i ene bilen? I den store gelenderwag0n.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Audi ute med Q2. Markedsføres blant annet som #untaggable i sosiale medier, med bangarang Skrillex som bakgrunnsmusikk. En urban crossover sier jeg; stor-liten bil utenpå som nok er knåtaliten inni; i tråd med SUV'er flest. Har problemer med å finne info om bakkeklaring og lanseringsmodeller er uten AWD. Hipsterbil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken demografi er det de sikter inn til? Bortskjemte 18-åringer?

Har lest at Audi sikter seg inn mot yngre, urbane bilkjøpere med Q2 samt Q3. Ingen av de to bilene i e-tron pt. Bilene er dog - etter min mening - for små for småbarnsfamilier. Markedssegmentet er nok unge menn og kvinner i alderen 25-35 år, og prisingen av innstegsmodellene er i tråd med dette. Men likevel; Q2 og Q3 er langt fra mer bil enn A2 og A3. Man lurer seg selv dersom man søker etter offroadegenskaper med en Q-bil. Designmessig kan jo noen foretrekke Q-modellene.

Lenke til kommentar

Trodde det bare var gamle menn i midtlivskrisen som hadde råd til premium SUVer.

Jeg vet heller ikke om min demografi er de som driver å bruker hæsjtægs og hører på dubstep. Kanskje det bare jeg som er en kjip fis som ikke er "in with the times".

Lenke til kommentar

Q2 skal gå for rundt 300.000 på innsteg. Q3 er et relativt betydelig knepp opp, men likevel ikke veldig langt fra samme markedssegment som Q2 vil legge seg opp mot. Toppmodell til Q2 vil nok bli rundt 200hk. Jeg er også aldersmessig i segmentet til Q2, og basert på min krets er prisingen realistisk, dog premium.

Endret av CYA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...