Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Om det ikke er forsterket av metall på innsiden så er det vel ikke utenkelig at gummien blir dårlig etter ~10 år når man kjører på saltede veier.

Jeg har noen fester der det er gummi rundt metallet og disse har nå holdt i 20 år. Der var det biten av stål som man brukte videre som ga opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hele tiden trodd Puffetris var en mann, men det viser seg at han statistisk sett er en lesbe :p

http://www.slate.com/blogs/outward/2014/01/02/lesbians_and_subarus_why_do_lesbians_love_outbacks_and_foresters.html

På grensen til offentlig uthenging dette!

Du trenger for faen ikke å la alle få vite at jeg ble født i feil kropp og fjerna pupper, sydde på en penis og ble sammen med hun jeg er med nå - som også er på tjukka med meg :-P

Lenke til kommentar

haha...

Må vist slutte å fikse ting bare fordi jeg får noe nytt. Kjøpte noen ledpærer til interiørbelysning og nå ser det ut som jeg at jeg kommer til å bestille flere andre :p . Og fiksa lysa på fest setebeltet i dag som har hatt defekte pærer sia jeg kjøpte bilen.

Lenke til kommentar

Jeg har hele tiden trodd Puffetris var en mann, men det viser seg at han statistisk sett er en lesbe :p

http://www.slate.com/blogs/outward/2014/01/02/lesbians_and_subarus_why_do_lesbians_love_outbacks_and_foresters.html

Du trenger for faen ikke å la alle få vite at jeg ble født i feil kropp og fjerna pupper, sydde på en penis og ble sammen med hun jeg er med nå - som også er på tjukka med meg :-P

Du var noe søtere før ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hey, jeg sa statistisk sett - du KAN jo være en del av den siste fjerdedelen :p Heldigvis var Forester bare andrevalget deres, det er outback som er favoritten blant traktorteppetyggerne.

Lenke til kommentar

Hey, jeg sa statistisk sett - du KAN jo være en del av den siste fjerdedelen :p Heldigvis var Forester bare andrevalget deres, det er outback som er favoritten blant traktorteppetyggerne.

Hehe, eneste grunnen til at jeg kjøpte den foresteren var pga sti effekt uten sti pris :p

Vel også fulgte det med masse pure racing problemer, men på den tiden visste jeg ikke hvilket ræva firma pure racing er.. 

Hadde jeg visst det jeg vet nå om de hadde jeg aldri kjøpt bilen, og fraråder alle om å kjøpe biler med pure racing klistremerke på.

Lenke til kommentar

Korrekt :p Og enig ang nøyaktighet og offentlig fora :p

Vent nå litt - Åsane.. Håper ikke det er du som holder til midt i bakken på øvre ringvei med en kirkegårdsplass full av bil- og mopedvrak samt sofa på verandaen? :p så de hadde lagt en sjokkgrønn 200SX til samlinga da, eller så hvertfall ut som det var det som befinner seg under presenninga..
Lenke til kommentar

Korrekt :p Og enig ang nøyaktighet og offentlig fora :p

Vent nå litt - Åsane.. Håper ikke det er du som holder til midt i bakken på øvre ringvei med en kirkegårdsplass full av bil- og mopedvrak samt sofa på verandaen? :p så de hadde lagt en sjokkgrønn 200SX til samlinga da, eller så hvertfall ut som det var det som befinner seg under presenninga..
Nei, det er ikke meg, men kjenner vedkommende og det er ett av de kleineste menneskene i verden...
Lenke til kommentar

Politiet målte og stoppet en eldre passat til 203kmt her.. de stusset over farten og sjekket under panseret at den var chippa.. huh..?

"Fylkeslederen i UP forteller at betjentene stusset så pass over farten at de også sjekket motoren. Da viste det seg at motorkraften var justert opp, eller «chipet», som det heter på bilspråket.

Den drøyt 20 år gamle bulgarske sjåføren får dermed en ekstra straff for ulovlig å ha endret på motorkraften. Han måtte selvsagt sette fra seg bilen der politiet anviste ham, og hans bulgarske førerkort ble beslaglagt på stedet."

http://touch.tb.no/tonsberg/e18/politi/slik-stanset-politiet-mannen-som-holdt-203-kilometer-i-timen-pa-e18/s/5-76-272400

Endret av Poopadoop
Lenke til kommentar

er i allefall mye rare og dårlige måter å chippe en bil. Noen former fjerner sikkerhetssperrer på motor så da kan man få ras. Mens andre beholder dem og man ser heller ikke at bilen er "chippa". Software på ECU som har blitt modifisert og det er ikke noe de kan se langs veien i allefall.

Satt i går når jeg kjørte med sommerdekka å lurte om jeg muligens var litt tidlig ute. Kjørte på litt snø med dekka da jeg kom over det under en kjøretur i går. Blir å følge med på værmeldinga i allefall og ikke ta sjangser og kanskje slenge på pigga vis jeg ser det nødvendig

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...