Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Mulig jeg finner er sted på traversen. Snylter, snakker du om der bærebruene er fester på traversen?

Er det bare jeg som ikke liker designet på R35 facelift og Nismoutgavene av R35?

Lenke til kommentar

Mulig jeg finner er sted på traversen. Snylter, snakker du om der bærebruene er fester på traversen?

Det er et mulig sted å sette bukkene ja, som regel et bra valg.

Det varierer litt fra bil til bil hvor det er greiest å sette bukkene.

Jeg lar jekken stå også dersom det er mulig, senker den ned noen mm så den i utgangspunktet ikke bærer noe vekt men da bare er en ekstra sikkerhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det bare jeg som ikke liker designet på R35 facelift og Nismoutgavene av R35?

Designet har aldri vært det som er har solgt meg på GT-R. 

Den ser bare helt OK ut.

Om jeg kunne valgt hvilken som helst bil, og kun hatt den ene bilen til å gjøre alt, er det ikke så mange andre biler jeg ville hatt enn en GT-R.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Hvis jeg tar bilen min til BT og EU-kontroll i Mai med vinterdekkene, tror du de kommer til å bry seg?

Det er jo strengt tatt lov å kjøre med piggfrie vinterdekk etter sesongen.

Kan jo bare si du skal kjøre steder hvor det fortsatt kan bli glatt på kvelden eller natten? Loven sier vel at man skal kjøre etter forholdene og være skodd deretter.

Lenke til kommentar

Hadde heller kjøpt en 435d xdrive og brukt de resterende 1.2 millionene på å kjøpe noe kjapt og noe som kan kjøre over ting :)

En bil som skal gjøre alt bør ha bakdører syns jeg.

Hvorfor kjøpe noe med kaklemotor når man først skal bruke mye penger?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ble en anelse misunnelig nå...

Tro meg på at jeg har gledet meg lenge til dette. Sterkt anbefalt dersom man er i Italia :)
Jeg må bare få den ungen som ventes, satse på det blir en sønn (blir sikkert jente)
andrepremie er også premie.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tro meg på at jeg har gledet meg lenge til dette. Sterkt anbefalt dersom man er i Italia :)
Jeg må bare få den ungen som ventes, satse på det blir en sønn (blir sikkert jente)

Hehe veldig sant, begge kjønn skal man kunne få motorinteresserte om de får det inn med morsmelka :D 

Lenke til kommentar

Jupp. Må starte tidlig slik at ikke sporten tar dem. Hestesport er ekstremt ille for da må man opp grytidlig når det skjer noe stevner og sånt..

Kan forøvrig offisielt bekrefte at italienere er dyktige i trafikken. De slipper andre til og spiller hverandre gode. Ja, de er offensive og utålmodige, men de har trafikkforståelse så det holder. Jeg har kjørt bil i store deler av Europa, og overraskende nok er det danskene som er de største rasshølene i trafikken. De skal frem først, kan ikke fletteregler og stygge gestikulasjoner kommer hyppig i tett trafikk. Skulle tro mange av dem aldri har fått førerkort..

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Hehe veldig sant, begge kjønn skal man kunne få motorinteresserte om de får det inn med morsmelka :D
Var til Hovden i helga med jenta på 14mnd - det gøyeste med hele turen for henne var bleieskift langs veien, for da kunne hun stå med hauet ut av vinduet å se på alle bilene som suste forbi - lover bra. Har lært henne å si Audi.
Lenke til kommentar

Var til Hovden i helga med jenta på 14mnd - det gøyeste med hele turen for henne var bleieskift langs veien, for da kunne hun stå med hauet ut av vinduet å se på alle bilene som suste forbi - lover bra. Har lært henne å si Audi.

Min unge skal lære å si Auda til audi :p

..Hovden? Hvor i landet holder du til ?

Endret av Puffet Ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...