Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hihi.. Flere enn meg som lurer på hvor ble det av Audi hestene?

RS6 har 690 hk med sitt oppsett og 2 tonn i vekt.

M5 har stock 560 eller 575<-(kommer ann på om Performance pakka er kjøpt eller ikke),

har manifold, x-pipe og muffler delete + ny remap.. Wild guess 600-650 max hk ett sted og 1950 kg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

At den er flyttegods kan ha ulik betydning av alderen og hvilket land den ble tatt inn fra (samt når)

Det er først og fremst kravene til lys og et par andre småting som er ulikt for biler som er tatt inn for flyttegods når det gjelder det tekniske.

Ellers var de i mange år fritatt for engangsavgift under visse forutsetninger.

Ble tatt inn fra Belgia eller Sveits tror jeg, i 1992. Bilen er fra 89. 

Forrige eier hadde hatt bilen på visning på grunn av feil i vognkortet. Karen fra BT sa visst at han ikke kunne si noe på den uoriginale eksosen, fordi bilen var flyttegods.

Om han fra BT har rett, eller om det var sant vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar

Du skjønner ikke at quattro stjeler en del hester? M5 er mye mer egnet for banekjøring enn RS6.

RS6 er mer som et behagelig lokomotiv. Og så er det jo avant vs limo da.

Vis meg en video der det er skikkelig vått og en bane med mye svinger, teste rundetider M5 vs RS6.

Da blir nok resultatet litt annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Og jeg hadde ikke kjøpt den pga manglende gummi. Husker jeg skulle selge en passat for søs og daværende type. Dette var en som var fikset litt for mye på med uberstive dempere, og minimalistisk skille mellom felg og asfalt. Satt på med under testturen og tenkte at dette var noe av det jævligste komformessig jeg har sittet med på på mange år, når kjøperen utbrytter mens tenna klaprer pga vibrasjoner, dette er den beste bilen jeg noen gang har kjørt :eek:  :wallbash: Jeg ville ikke hatt bilen om jeg fikk kastet den etter meg engang pga manglende kjørekomfor, og her kommer tosken og sier det er den beste bilen han noen gang har kjørt  :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...