Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Håper Audi A1 kommer med Quattro snart, og 1.4tfsi 180hk motor.

Den kommer med quattro. Håper den får 5 dører.

Q3 er også bekreftet. Hva skal de med Q6 også? Q3, Q5 og Q7 burde være nok.

Regner med en eventuell A9 blir en direkte CL/SL konkurrent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Audi A1 kommer med Quattro snart, og 1.4tfsi 180hk motor.

Den kommer med quattro. Håper den får 5 dører.

Q3 er også bekreftet. Hva skal de med Q6 også? Q3, Q5 og Q7 burde være nok.

Regner med en eventuell A9 blir en direkte CL/SL konkurrent.

Men er vel kun Haldex5 den kommer med?

Har ikke satt meg helt inn i quattro systemene :p

Hva er det som er permanent??

Lenke til kommentar

Audi A9, ja. Hadde vært spenstig det :) Har sett noen bilder, får vel se om de bruker samme bakende som på A4, hehe. Bare de ikke lager enda en sportback, er det greit egentlig.

Forøvrig så jeg nye CLS idag for første gang på C. Berner :D Herlig bil må jeg si, utrolig elegant! Favorittbil, uten tvil :)

E: leif.

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Audi A9, ja. Hadde vært spenstig det :) Har sett noen bilder, får vel se om de bruker samme bakende som på A4, hehe. Bare de ikke lager enda en sportback, er det greit egentlig.

Forøvrig så jeg nye CLS idag for første gang på C. Berner :D Herlig bil må jeg si, utrolig elegant! Favorittbil, uten tvil :)

E: leif.

Er vel ingen som helt vet hvordan A9 vil bli seende ut. Eller tenker du på denne?

mare4.jpg

auda9_front.jpg

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Så en BMW 5(ett eller annet bensin) som dro på så sinnsvakt i sted. Så bilen flere ganger da jeg gikk gjennom byen og hjem. Den siste bakken opp kom han i vill fart og folk snudde seg. Like bak, bak en bil i mellom, kom en uniformert UP-bil kjørende sakte. Jeg begynte bare spontant å le. :D Lurer på hvordan det endte...

Lenke til kommentar

quattro er permanent, ikke Haldex.

Og A1 får nok Haldex, som A3, men det er i hvert fall firehjulsdrift som Audi selvsagt markedsføringsmessig kaller quattro, uansett hvilken modell det er.

Da er det jo fortsatt Quattro, Quattro er Audi's navn på 4WD, ikke bare Torsen-baserte løsninger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...