Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offset (altså ET) kan endres med totalt 15mm. Så gitt at du har nok klaring, og dekkene holder seg innenfor hjulbuen så skal det være greit.

Takker, da burde de jeg ser på passe.

Noen som kan tenke seg hva forskjellen på disse er? Bortsett fra prisen.

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco=129&cart_id=73935599.129.9672&sowigan=Wi&Breite=195&Quer=65&Felge=15&Speed=&Load=&kategorie=6&Marke=Goodyear&ranzahl=4&tyre_for=PKW&x_tyre_for=&Herst=Goodyear&m_s=3&rsmFahrzeugart=PKW&filter_preis_bis=&filter_preis_von=&homologation=&search_tool=standard&Label=C-E-65-1&details=Ordern&typ=R-264775

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco=129&cart_id=73935599.129.9672&sowigan=Wi&Breite=195&Quer=65&Felge=15&Speed=&Load=&kategorie=6&Marke=Goodyear&ranzahl=4&tyre_for=PKW&x_tyre_for=&Herst=Goodyear&m_s=3&rsmFahrzeugart=PKW&filter_preis_bis=&filter_preis_von=&homologation=&search_tool=standard&Label=C-C-69-1&details=Ordern&typ=R-281040

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco=129&cart_id=73935599.129.9672&sowigan=Wi&Breite=195&Quer=65&Felge=15&Speed=&Load=&kategorie=6&Marke=Goodyear&ranzahl=4&tyre_for=PKW&x_tyre_for=&Herst=Goodyear&m_s=3&rsmFahrzeugart=PKW&filter_preis_bis=&filter_preis_von=&homologation=&search_tool=standard&Label=C-C-68-1&details=Ordern&typ=R-259176

Det som er forskjell er laste indeks,den billigste har lavest laste indeks som betyr at den tåler minst last av de tre dekka.Sjekk i vognkortet hva står angående fart og laste indeks,du kan faktisk få bot hvis du blir tatt i kontroll med dekk som er beregnet for lett bil og hvis jeg husker rett den T-en betyr at du kan ikke kjøre fortere enn 190km/h. Endret av Fictivision
Lenke til kommentar

Liker godt BMW sine BMWStories videoer. De har litt ekkel aura av reklame over seg, men ser man forbi skryten så er det ganske koselige videoer.

1

2

Den øverste syns jeg var meget spesiell. Den andre tjaa litt sånn super-bmw-fan-nerd aura over seg ja men fortsatt morsomt og koselig :) Liker å se disse.

Har ikke funnet min favoritt enda men antar det ville helt sikkert vært en med E39 M5 e.l ..

Istedet er vel denne Tribute Musikkvideoen akkurat min favoritt for tiden. Syns den er badass og pent satt sammen.

Representerer BMW merket på en annerledes og fin-fin måte :)

Lenke til kommentar

Jeg jobber i KIA og det er vanskelig å si foreløpig, men mye tyder på at den blir lik bildene.

Angående motorer er det vanskelig å si da bilen tronig ikke kommer før 2017, men Optima GT er en bil som kommer til salgs i 2016 en gang, den har 250 bensinhester.

Vil tro sportspacen vil ha mulighet til samme motor. Men er som sagt vanskelig å si foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...