Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drømmer litt om å kjøpe Alfa selv, men må isåfall vente til jeg kan kjøpe meg en 159 SportWagon med skikkelig motor og 4WD isåfall.

Jeg eide den kjiper versjonen med 150 disel og fwd, riktignok med ti felger, og den er en kjøremaskin, det kan jeg skrive under på. Gøy med turer til tyskland osv. :)

Lenke til kommentar

Drømmer litt om å kjøpe Alfa selv, men må isåfall vente til jeg kan kjøpe meg en 159 SportWagon med skikkelig motor og 4WD isåfall.

Har 159 TI SportWagon med 150 diesel nå, den byr på utrolig mye kjøreglede for å si det sånn. Er en bil du får lyst til å gi på i, hehe

Så anbefaler absolut 159

Lenke til kommentar

Bilen min varsler ikke, det er rett og slett utkoblet via diagnosen.

Når jeg tenker over det, så er det nok best at bilen varsler, selv om det er veldig irriterende.

Må legge til en ting, jeg varsler ALDRI andre om promille/belte/mobil-kontroller. Kun fart. De som kjører med promille, uten belte eller mens de bruker mobilen, håper jeg bli tatt og lærer!

Jeg måtte hoppe ut i havet for å sjekke om det var flere folk i bilen. Du kan aldri stole på en person i sjokk.

Endret av Dr Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

BMW - Kebabtralle

Mercedes - Taxi / gubbebil

Toyota - Hva besteforeldrene dine kjører

Kia - "Jeg bryr meg ikke, jeg vil bare ha en bil"

Volvo - Harryråner 

Flere stereotyper kommer jeg ikke på nå. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Av og til hadde det vært greit å hatt null peiling på bil.
Så Narcos (ny Netflix-serie), og greide å irritere meg grønn over at de kjørte en E39, nå handlingen foregår i 1991.  :tease:

Lenke til kommentar

Så Narcos (ny Netflix-serie), og greide å irritere meg grønn over at de kjørte en E39, nå handlingen foregår i 1991. :tease:

Hahaha, jeg reagerte på det samme, hahaha

Når det gjelder Kia er de overraskende gode biler, ble positivt overrasket når jeg startet å jobbe på Kia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så Narcos (ny Netflix-serie), og greide å irritere meg grønn over at de kjørte en E39, nå handlingen foregår i 1991. :tease:

Hahaha, jeg reagerte på det samme, hahaha

Når det gjelder Kia er de overraskende gode biler, ble positivt overrasket når jeg startet å jobbe på Kia.

Your argument is invalid   :dremel: 

Fra spøk til alvor, bilene til Kia har kommet seg de, men kjøperne vil jeg påstå er de samme forsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...