Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Audi hadde vel dette på bak- og enkelte modeller også på midtdiffen i tillegg... I hvertfall til og med rundt 97-98 modellene, da gikk de over til "EDL" som bremsa det hjulet som spant, funka ikke på langt nær like bra. Må ikke forveksles med antispinn eller ESP!

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en bitteliten ny bil i familien, Subaru Justy (egentlig Daihatsu hvis jeg ikke tar feil, med Toyota motor) med hele 68hk! Utrolig morro man kan ha det med en slik liten bil med forhjulstrekk og manuell kasse på tomme våte veier, burne, brekksladd i svingene og mer, opplevelsen er jo noe helt annet og i en såpass liten bil

Lenke til kommentar

Det er slik jeg oppfatter bil-eierne i realiteten:

BMW eiere:

8955_1024.jpg

At den jevne bmweier er velstelte, middelaldrende menn i blazer og skjorte er vel et langt stykke fra realitet.

Snittalderen på bmw-eiere er antagelig halvparten av ham på bilde, i halvparten så ny bil, til tiendedelen av prisen. De fleste har antagelig også caps heller enn dress.

For all del ingenting galt med BMW, men sett bort fra de aller dyreste modellene(og kanskje delvis x5) er det ikke et merke som "kakser" med klasse velger først.

(DISCLAIMER: plz ikke ta dette som personlig kritikk igjen, vi snakker om stereotyper så jeg responderer ang stereotyper)

Endret av toth
Lenke til kommentar

åå herregud.. han dusten 2 poster over meg klarte ikke skjønne at jeg mente det var ett typisk utseendet til type bil og han tok alt helt bokstavelig.. nå blir jeg skuffa. Det er ikke fasiten. Det er slik jeg oppfatter typiske Mercedes og BMW folk, folk som har litt stil. Vel han kjører jo Audi og ble vel provosert så hva kan man forvente av Audi-Douchebags som kjører opp i rassen på bilen din lol..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...