Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Nå får man heldigvis en holder til de aller fleste nye smarttelefoner :)

Ok. Så la meg forstå dette riktig:

Det er lettere å kjøpe mobilholder som om det var 1994 i bilen, feste denne høyt nok til at man kan følge med og i samme sleng rasere utseendet interørmessig. Her er det noen som klamrer seg fast til en forsvinnende gren på argumentstreet.

Jeg lar denne diskusjonen ligge videre, kan skjønne at det blir kjedelig etterhvert :)

Du kan jo strengt tatt bare sjekke med mobilen fremme på én tur, og notere deg hvor mange prosent misvisning du har, for deretter å bruke hukommelsen og hoderegning.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lettere å kjøpe mobilholder som om det var 1994 i bilen, feste denne høyt nok til at man kan følge med og i samme sleng rasere utseendet interørmessig. Her er det noen som klamrer seg fast til en forsvinnende gren på argumentstreet.

Jeg lar denne diskusjonen ligge videre, kan skjønne at det blir kjedelig etterhvert :)

Forstår ikke hvorfor du må gjøre dette så jævla vanskelig. Om du ikke har holder kan du også legge mobilen foran speedometeret.

Lenke til kommentar

*sukk*

Lenke til kommentar

Ble tilfeldigvis stoppa idag av UP, han ene karen var hyggelig og beklaget bryderiet osvosv, men han andre virka som en ung gutt som vil imponere sjefen litt... frekk i kjeften, ransaket alle i bilen (meg og to kompiser) og ransaket hele bilen, sjekket snusboks, dørmatter osvosv... de sjekket øynene, men ikke noe promilletest - rart...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan ser du ut, poopadoop? Høres nesten ut som du har skikkelig hit-me-face. Jeg har blitt stoppet i rutinekontroll et antall ganger, men de har da aldri sjekket annet enn førerkort og vognkort. Jeg hadde blitt plent sjokkert om de ba om å få kikke i hanskerommet, lommene eller ta på meg.

...evt var de ut etter et spesifikt mål i ditt område, og måtte sjekke dere mot beskrivelsen.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Her blir vel alle BMWene stoppa, det er det alle "rånerene" kjører i Horten/Tønsberg. Subaruen ser jo ut som en familiebil. Jeg kjørte forbi sivilbilen, for så han hadde stoppa en annen bil, også så jeg i speilet at han bråsnudde seg og kom etter oss, før han kjørte et stykke etter oss og skrudde på blålys. Ligger 2 episoder med kjøring uten lappen på skiltnummeret så er vel kanskje det også hvis de sjekka det mens de kjørte etter meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...