Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe du er stolt av eller?

Det er mange ting i trafikken som jeg også finner irriterende, men å håndtere det såpass barnslig som du har gjort er ikke akkurat noe bedre. Gratulerer med det ene minuttet du sparte. Den tiden brukte du på å poste innlegget her.

• Liker 5
Lenke til kommentar

E6 i dag ved Alnabru. Trailervelt i motsatt kjørefelt. Forpulte idiotene foran meg finner ut at det er en god ide å bremse ned til 30km/t på en MOTORVEI for å glo. Jeg ligger på hornet og brenner forbi i slalom mellom disse i ca 120 bare for å være en dritt.

Lurer på om de tenkte det samme som deg...?

Flesteparten var nok ikke skuelystne, men tok det piano pga. de få som kikket og ikke ville utgjøre en ekstra fare mtp. de som kanskje ikke helt fokuset der de burde hatt det..

Var i hvertfall ingen tvil om hvem som utgjorde trafikkfarlig her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Å bremse ned for å glane er jævlig trafikkfarlig når det kommer folk og tungtrafikk bak deg. Har ingenting med å ta det piano å gjøre. Hadde gjort det samme igjen lett.

Og for de som ikke skjønner hvorfor det ikke spiller noen rolle om JEG følger med på de som stopper opp foran meg og må ha det med teskje.

Jeg er ikke interessert i å få noen inn i hekken pga idioti.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Heller dust enn å risikere livet ved å få noe tungt tvers igjennom bilen fordi de bak meg ikke får med seg at jeg vil stoppe midt på motorveien for å glane. Men prioriteringene til folk får være forskjellige. Etter det jeg vet er det også ikke tillatt så utrolig at dere mener det er greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heller dust enn å risikere livet ved å få noe tungt tvers igjennom bilen fordi de bak meg ikke får med seg at jeg vil stoppe midt på motorveien for å glane. Men prioriteringene til folk får være forskjellige. Etter det jeg vet er det også ikke tillatt så utrolig at dere mener det er greit.

Hva gjelder lovene her, så ser jeg ikke at du var et spett bedre!

En annen ting du skulle tenkt på om du var en erfaren sjåfør, var hvor fort en uoppmerksom sjåfør brått kan skifte fil/flytte seg endel om han skulle skvette av en eller annen grunn, som f.eks at h*n var i grøftekanten/trodde han var i grøftekanten og da dutter deg rett i hekken på en av bilene du kjørte sikksakk mellom.. Da har vi plutselig en stjernesmell!

Lenke til kommentar

Kjørte streeten gjennom sentrum i Halden i kveld. Litt moro å for en gangs skyld ha en av de nyeste bilene! Særlig med tanke på at den er 17 år gammel. :p

(Amcar-folkets grensetreff er i full gang.)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Så på deler av deagracet jeg også. I mine øyne så var det kuleste jeg så/hørte en hvit audi 80 coupe (?). Det hørtes ut som om det satt en rimelig stor turbo i den:p

Ikke en S2 da? Kjent trimobjekt.

Nydelige biler, men please ikke putt supravinge på! :(http://www.finn.no/60684090

Denne skal ha kantete vinge, ikke rund

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...