Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Faktisk, så er vel de nye Fordene værre ;)

Men, når man tenker premiumsegmentet, så synes jeg f.eks MB cockpitene drukner i knapper de også.

Penere ja, men fremdeles mye knapper:

the-brand-new-mercedes-benz-e-class-interior-9.jpg

edit: fjerna audi :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ligger faktisk på topp hos meg også. XJ er rett og slett fantastisk. Milevis bedre enn de kliniske tyskerne.

Du kan ikke være seriøs? Personlig digger jeg Mercedes, men jeg må si at 7-serien tar kaka når det gjelder interiør design. Nye CLS er også meget pen.

20496069801403655343.jpg

2846530741_af4765eb98.jpg

Jaguar-XJ-interior-image.jpg

post-210577-0-09449900-1300120140_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

XJ er min nye favoritt interiørmessig, men jeg skulle heller likt å se en mer joy-stick lignende girspak enn det hjulet - som nå også leveres i Range Rover.

Slik ville jeg hatt min:

Se der ja, trodde nesten Merce interiøret var en BMW vett. Snakk om kopiering :p

Kan ikke huske hvilken modell, men Volvo kommer også med en veldig lignende "iDrive" som BMW har.

Lenke til kommentar

Du kan ikke være seriøs? Personlig digger jeg Mercedes, men jeg må si at 7-serien tar kaka når det gjelder interiør design. Nye CLS er også meget pen.

Jeg er helt seriøs. Det handler minst like my om følelsen du får når du setter deg inn som hvordan det faktisk ser ut i en bil som dette - og da er Jaguaren overlegen.

CLS har jeg ikke kjørt enda, så den skal jeg ikke si så mye om, men både 7-serie, S-klasse og A8 har flotte interiør. Problemet er likevel at jeg får den nesten den samme følelsen når jeg setter meg inn i en femmer eller en A6. XJ har rett og slett en luksusfølelse som er et hakk over de tyske.

Lenke til kommentar

Jeg er helt seriøs. Det handler minst like my om følelsen du får når du setter deg inn som hvordan det faktisk ser ut i en bil som dette - og da er Jaguaren overlegen.

CLS har jeg ikke kjørt enda, så den skal jeg ikke si så mye om, men både 7-serie, S-klasse og A8 har flotte interiør. Problemet er likevel at jeg får den nesten den samme følelsen når jeg setter meg inn i en femmer eller en A6. XJ har rett og slett en luksusfølelse som er et hakk over de tyske.

Følelses messig er jeg enig at 7 serie feks er som og bare sette seg inni en litt mer luksuriøs bil, er ingen spesiell følelse. Men selve desginet syntes jeg er bedre.

Syntes ikke eksteriøret på XJ er så fint heller :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...