Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har produsert etpar ting for AT, jeg fatter ikke greia med de bilene. Jeg slkjønner at om man skal krysse en isbre eller et sinnsykt vanskelig terreng er den lur men.. Ser jo rimelig idiotisk ut i trafikken?

For meg blir det det samme som å kjøre en gravemaskin til daglig, feil verktøy :)

Ballonghjul på en bil som blir kjørt 90% på asfalt, som de fleste av de gjør, er tåpelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har produsert etpar ting for AT, jeg fatter ikke greia med de bilene. Jeg slkjønner at om man skal krysse en isbre eller et sinnsykt vanskelig terreng er den lur men.. Ser jo rimelig idiotisk ut i trafikken?

For meg blir det det samme som å kjøre en gravemaskin til daglig, feil verktøy :)

Ballonghjul på en bil som blir kjørt 90% på asfalt, som de fleste av de gjør, er tåpelig.

Image.

Folk er forskjellige, noen kjører AT og noen kjører Ferrari.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hehe jeg har kjøpt meg en søt liten ting å ha på nøkkelknippet :D

En Turbo som spinner, lager lyd og er egentlig en LED lommelykt til å ha på knippet.

Måtte ha en siden jeg nå har fått belteTurbo på BMWen, morro å gå rundt på Kiwi og lage lyder,

Folk skjønner ikke hvor det kommer fra osv. :p Veldig fin kvalitet!

https://onedrive.live.com/?id=43B982B8FE903082!514&cid=43B982B8FE903082&group=0&parId=43B982B8FE903082!513&o=OneUp

15eyf07.jpg

edit:

https://www.youtube.com/watch?v=8Vr0rGKJsJM

Fåes her:

http://boostkeychains.com/electronic-turbo-keychain-v4-chrome

Dere som ikke har Turbo i bilen deres kan få det nå :wee:

Endret av James Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går nok helt greit det. Generelt er det ikke så god ide å blande forskjellige oljer pga ulike tilsetninger som brukes da disse ikke nødvendigvis vil samarbeide så godt. Så om du tapper av din oljemix etter 10kkm og bruker én olje framover går det nok greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lenge siden har kjørt med musikk på anlegget her, tror det har noe med lyden som kommer ut stjerten er bedre enn den som kommer ut høytalerne. Mener ikke å gni det inn her :p Men prøv å la vær og spelle musikk når du er fan av V8 motor og har en slik bil med catta tatt, effektanlegg og Supercharger :D Valget er rimææælig enkeeeeeelt

Lenke til kommentar

Lenge siden har kjørt med musikk på anlegget her, tror det har noe med lyden som kommer ut stjerten er bedre enn den som kommer ut høytalerne. Mener ikke å gni det inn her :p Men prøv å la vær og spelle musikk når du er fan av V8 motor og har en slik bil med catta tatt, effektanlegg og Supercharger :D Valget er rimææælig enkeeeeeelt

Til og med på lange turer?

Jeg er avhengig av musikk i bilen, holdt på å gå på veggen når jeg kjøpte bilen og hadde kun FM :-(

Ble byttet ut rimelig kjapt og nå er det ikke mange kjøreturene uten at jeg streamer fra spotify til stereon.

Skal sies at jeg ikke spiller så høyt, har på relativt lavt volum. Så jeg hører turboen på bilen når jeg 'drar' på, hehe ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...