Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Sånn er det bare med gamle biler som har hatt grisekjøring som hovedformål. Strøken bil finner du neppe til en lav pris, det er muligens lurere å se etter en bil med litt skavanker og en ærlig selger og fikse litt på ting selv.

 

Å finne en bil som er i god stand og ikke trenger noe fiks i nærmeste framtid er heller ambisiøst. Med mindre du punger ut skikkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Derfor jeg ser i sverige, der er de "dyrere" bilene mye billigere enn det de er her, etter norske avgifter og moms så er det fortsatt en del billigere. Den bilen det er snakk om er av de dyrere E36 M3`ene som er på blocket akkurat nå. Men, man vet aldri. 
Om det ikke er snakk om noe annet enn en sensor som ikke fungerer så virker det som en bra bil. Men, jeg veit ikke jeg altså. 
Begynner å gå lei av og lete  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Hva syns dere om Alfa Romeo Giulia som ble lansert i dag?

Må si den ser bra ut og gleder meg veldig til den kommer i butikkene. Forhåpentligvis prøvekjøre den også.

Bakhjulstrekk er ikke feil det heller :p

 

Sikkert grei den, ikke kjempefan av Alfa Romeo men må si Competizione er en veldig pen bil.

Det som jeg syns er viktigst er at man selv er fornøyd med det bilmerke man kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...