Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Du har også problemer med "fuel atomization", hva enn det er på norsk. Som Hansien sier så er ikke rødmerkingen lav på grunn av mekanisk slitasje, MEN lavere turtall betyr at produsenten kan spare litt på kvaliteten.

Edit: Hurra for side 1000! :fun: :fun: :fun:

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker at hver eneste gang jeg ringer forsikringsselskapet så får jeg høre "nå er det en ganske dyr bil å forsikre da" når jeg fortsatt betaler nesten det samme som en 2007 Yaris med 90hk diesel hos Gjensidige.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Så en av disse på veien i dag - noen fler som synes toyota gikk "litt" overboard når de designet spoileren man får om man bestiller ekstrautstyret "Aero Kit"?

2012-toyota-gt-86-factory-aero-kit_10039

toyota-gt-86-with-factory-aero-kit-testi

Det er angivelig funksjonelle deler(kilde), men likevel var vel den høyden unødvendig?

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Den er for høy for min smak, men noen liker det jo. Nå var det utrolig kjipe felger på begge bilene, noe som trekker bilen litt ned.

Lenke til kommentar

Så en av disse på veien i dag - noen fler som synes toyota gikk "litt" overboard når de designet spoileren man får om man bestiller ekstrautstyret "Aero Kit"?

Det er angivelig funksjonelle deler(kilde), men likevel var vel den høyden unødvendig?

Det er  jo en nytteverdi i at du med en gang vet at føreren er en idiot uten at han trenger å åpne munnen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

2012-toyota-gt-86-factory-aero-kit_10039

toyota-gt-86-with-factory-aero-kit-testi

Tipper den er så høy av samme grunn som spoilere på 190E evo'en- den er ikke synlig i speilet :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...