Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjørøver skrev (1 time siden):

Jaguar selger ingen biler nå og skal relanseres i 2026. Dette er den nye logoen og kanskje en del av den nye ideniteten.

Det er ikke nødvendigvis så dumt for Jaguar Land Rover å komme seg over til noe annet enn kun luksussegmentet. Vi trenger flere modige produsenter som kan lage noe annet enn svarte SUVer. Så om det betyr Jaguar for metroseksuelle unge voksne? Ok.

Jeg synes dette virker spennende, men jeg har ikke et nostalgisk forhold til Jaguar som mange andre, men husker det bare som et bilmerke som har gått fra katastrofe til katastrofe.

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (2 timer siden):

Det er ikke nødvendigvis så dumt for Jaguar Land Rover å komme seg over til noe annet enn kun luksussegmentet

Det er litt diffust pdd. Men planen er at land rover skal ta seg av alt som har med SUV å gjøre. Jaguar skal kun produsere ultra luksus biler som skal konkurrere med Bentley og muligens Rolls Royce, og det skal kun være elektriske modeller. Det er veldig mange grunner til at dette kan gå ekstremt dårlig. Jeg tror heller ikke den reklamen de har lagd gjør så veldig mye for å appellere til potensiell kjøpegruppe. Jeg håper det går bra, men... 

Endret av Sjørøver
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...