Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hverdagsfugl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hverdagsfuglene er koselige. I går var jeg avgårde og kjøpte et stk fuglebrett, frøbeholder og en meisbolleholder. Så nå er det bare å komme seg ut å henge opp. Jeg har jo ikke ett eneste fuglebilde! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, Lisbeth. Koselig og SKARPT bilde av "hverdagsfugl" ! Det er de fineste fuglene, for dem har vi glede av hver dag. Og gråspurven er vel kanskje den mest sjarmerende av dem alle ! Vennlig hilsen Albert.m Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Den var flott den der. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Flott og skarpt foto - og en stilig positur på denne trofaste Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei Lisbeth! Fint bilde av en flott fugl. Liker dybdeskarpheten og fargene.-) Hilsen Morten Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Hverdagsfuglene er koselige. I går var jeg avgårde og kjøpte et stk fuglebrett, frøbeholder og en meisbolleholder. Så nå er det bare å komme seg ut å henge opp. Jeg har jo ikke ett eneste fuglebilde! Hilsen Olav Hei Olav Så bra ! Nå får VI enda mer å glede oss til Jeg vil tro DU kommer til å synes det blir kjempegøy med "føgglan" Lykke til Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Hei, Lisbeth. Koselig og SKARPT bilde av "hverdagsfugl" ! Det er de fineste fuglene, for dem har vi glede av hver dag. Og gråspurven er vel kanskje den mest sjarmerende av dem alle ! Vennlig hilsen Albert.m Hei Albert, og takk for det Hverdagsfuglene er morsomme og hyggelige å ha på besøk. Men det er også stas når litt mer sjeldne stikker innom. Det gjelder bare å være tålmodig, og være på plass når de kommer. Tusen takk for hyggelig kommentar igjen Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Den var flott den der. Hei Kai, og takk for det Morsomt med fugler Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Flott og skarpt foto - og en stilig positur på denne trofaste Hei Torhild Takk for det. Synes det er morsomt med alle de festlige uttrykkene til disse små. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Hei Lisbeth! Fint bilde av en flott fugl. Liker dybdeskarpheten og fargene.-) Hilsen Morten Tusen takk for det Morten Det blir mye " fugler" om dagen, men synes de er festlige. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg