Angelika Sverdrup Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ensom rosa blomst. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dette ble en flott fangst i den botaniske hagen. Vinkelen gjør dette til en flott komposisjon og det er fine farger. Helt topp! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Tusen takk for tilbakemelding Olav! Jeg har nettopp begynt å interessere meg for å ta bilder. Jeg kjøpte et Sony RX100ii kompaktkamera og har det med meg alle steder. Nå er den nye hobbyen å ta bilder og så sitte å kose meg med å redigere "fangsten". Angelika Sverdrup Dette ble en flott fangst i den botaniske hagen. Vinkelen gjør dette til en flott komposisjon og det er fine farger. Helt topp! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Godt sett, komponert og eksponert. Enkelt og fint bilde! Velkommen til en super hobby! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg