nems Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som har sett noen tilbud på WiiU idag? Jeg har sjekket de "vanlige" sjappene jeg handler hos og ikke funnet noe.. Elkjøp, lefdal, cdon.. WiiU Zeldabundle ligger på 2482 hos Dustin. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Har ikke sett noe, nei. Sniker den seg mot 2 lapper kommer jeg til å slå til. Evt den nye Mario-bundulu til 2500. Lenke til kommentar
nems Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Du får tak i mario/luigi bundle til ca 2500 allerede. Mener det var på dustin eller cdon jeg så det.. Har heller ikke funnet noen tilbud ifbm. black friday ennå.. Ser ikke ut til at det er noe. Skuffende Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du får tak i mario/luigi bundle til ca 2500 allerede. Mener det var på dustin eller cdon jeg så det.. Har heller ikke funnet noen tilbud ifbm. black friday ennå.. Ser ikke ut til at det er noe. Skuffende Jada, men den nye bundul har SM3DWorld, wiimote og slikt i tillegg. Value for money! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Smører meg selv med litt mer tålmodighet. En Donkey kong eller mario kart bundle til 1999kr er litt mer attraktivt. Lenke til kommentar
GhostRecords Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ser ut som Expert har tilbud på Wii U fra Mandag av. (Kundeavis for uke 49 finner du på siden deres) Pris 1990 for premium versjonen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ser ut som Expert har tilbud på Wii U fra Mandag av. (Kundeavis for uke 49 finner du på siden deres) Pris 1990 for premium versjonen Mer value da å kjøpe Zelda eller Mario bundelen til 2.5k. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har ikke sett noe, nei. Sniker den seg mot 2 lapper kommer jeg til å slå til. Evt den nye Mario-bundulu til 2500. Prisen på Wii U Mega Mario-pakken vil nok heller være nærmere 3000kr. Wii U med Wind Waker for eksempel koster 249£ i England og 2500kr i Norge. Siden Mario-pakken ligger på 299£ kan man nok derfor forvente en pris på rundt 3000kr her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå