Gå til innhold

Kniver hvilken er best? verdt prisen?

igxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en fra Øyo, jeg også, den er helt grei gitt at den vedlikeholdes godt. Men til den prisen ville jeg heller gi en eller to gode kniv enn ett sett. Vet du om mottaker har noen kniver fra før? Det man trenger er egentlig en stor kniv, en liten kniv og en brødkniv. Kjøper du for eksempel denne og denne, kommer mottaker langt og du har fortsatt litt penger igjen til å gi gavekort på sliping i tillegg..

Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig med tilbud på Victorinox-kniver, slik at man kan få dem en god del billigere. Jeg har brukt en del Victorinox-kniver i jobbsammenheng (restaurant), og de er nok fine til privat bruk - ikke minst fordi de har ganske mykt stål som gjør dem en del lettere å vedlikeholde enn f.eks. MAC og GLOBAL som er i prisklassen over. Men når man kommer opp i rundt 500 for en kniv, synes jeg at man bør prøveholde først.

Forresten var vel Øyo-settet på tilbud til rundt 500 da denne tråden ble startet, så alternativet ville vært én Victorinox-kniv til full pris. Jeg ville ikke betalt 1400 for de knivene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Øyosettet er bra til prisen, jeg syns ihvertfall knivene er relativt gode å holde, de er lette og passe skarpe ut av boksen :) Det er også en fornuftig inndeling av kniver, eneste som mangler er vel en liten skrellekniv(utility knife) etter min mening.

Har også noen MAC kniver og de er selvfølgelig mye skarpere og bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...