Harald Gjerholm Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Vinterlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, Harald. Praktfullt, - rett og slett praktfullt !! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Hei, Harald. Praktfullt, - rett og slett praktfullt !! Vennlig hilsen Albert. Mange takk. Jeg har bestemt meg for å legge ut helgebilder bare for å være med. Du er jo på'n før jeg er ferdig med å legge ut. God helg. Harald G. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei Harald. Godt at du har bestemt deg for å legge ut helgebilder . De du deler i dag, er en fryd for øyet, begge to. Vakkert og stemningsfullt Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 En perle av et bilde. Begge har fine uttrykk men jeg holder en knapp på det første. Der er vi i "de dype skoger" med vakre farger og spesiell stemning. Det andre har et helt annet uttrykk og er også interessant rent teknisk. Kaldere, vinterlig preg. Noe å starte helga med dette ja! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 En perle av et bilde. Begge har fine uttrykk men jeg holder en knapp på det første. Der er vi i "de dype skoger" med vakre farger og spesiell stemning. Det andre har et helt annet uttrykk og er også interessant rent teknisk. Kaldere, vinterlig preg. Noe å starte helga med dette ja! Hilsen Olav Mange takk. Disse bildene er tatt på to forskjellige dager - i V1litt lav kveldsol - det andre dagen etter i overskyet vær. V2 er i tillegg et HDR bilde. Rart hvordan lyset endrer hele stemningen. God helg. Harald G. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Virkelig fine bilder begge 2 Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det ble jo flott det der rime lyser opp og fint lys fra vannet. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Liker v1 best.Masse nyanser både i lys og farger og et svært severdig bilde! Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei Harald! Herlig lys....og stemning i dette bildet:-) Hilsen Morten Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Dette var flott.., alle versjoner var fine på sin måte. God helg! Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg