Cursed Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Når jeg trykker på "New Game" vises filmen, den begynner å loade..Men etter to sekunder med loading stopper den og hopper ut i windows. Tutorialen funker fint.. Noen som aner hva som er problemet? Har prøvd å skru av sound acceleration, patche til 1.1, reinstallere, men ingenting hjelper. Har spilt Mafia på denne pc'en for et halvt år siden eller noe slikt, så det burde funke.. Radeon 9700 pro P4 2,53 GHz 512MB DDR RAM Integrert Lydkort Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har spilt Mafia på denne pc'en for et halvt år siden eller noe slikt, så det burde funke.. Har du endra drivere til skjermkortet siden den gang? Lenke til kommentar
{Demon} Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 vet ikke hva det kan være? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 virker som dette er uorginalt spill....sjekk om du har installert cracket...den fixer mye vøttø :wink: Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 virker som dette er uorginalt spill....sjekk om du har installert cracket...den fixer mye vøttø :wink: Siden det kræsjer så er det en kopi??? Get real..orginale spill kræsjer de også. Jeg har en kopi av spillet,og det kræsjer ALDRI!! Kan ha noe med drivere å gjøre....oppdater de du har,og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Hehe, har nok oppdatert skjermkortdriverne en del ganger siden den gang, ja. Om jeg har innstallert cracket? Hvis du mener en slik no-cd crack, så skjer det det samme med eller uten. At man bruker no-cd crack vil ikke si at man har en piratkopi. "Free Ride" funker forresten heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå