Gunneren Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei. Jeg har alltid lurt på hva sex egentlig er. Kunne noen tenkt å forklare for meg?? 2 Lenke til kommentar
SigurdLars2 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei Gunneren! Morsomt at du lurer på akkurat dette da du sikkert ikke er den eneste. Men sex er altså en prosess der mannens penis blir ført inn i kvinnens skjede, og der den bevegelsen blir repetert flere ganger. Sex oppfattes av mange som en veldig deilig aktivitet og er svært vanlig blant personer som er forelsket. Håper at du finner svaret nyttig. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Det er som vår alles kjære ordfører forklarte det: "Ut og inn og alt sammen". :-) Endret 28. november 2013 av Slettet-oVjeg2q2Tk 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det som vi i dagligtale kaller "sex" dekkes under "seksuelt samkvem" i følgende artikkel: http://no.wikipedia.org/wiki/Sex Og siden denne tråden ikke kommer til å gå noen vei videre stenger jeg den og refunderer utgiftene til de som nå har kjøpt popkorn for å følge med. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg