Gå til innhold

Brothers In Arms hells highway

Anbefalte innlegg

Hei.

Husker hvor mye jeg gledet meg til spillet i 2008, da hadde jeg kjøpt

xbox360 KUN pga spillet.

Den dag i dag har jeg kjøpt spillet til pc, og spillet er en fryd å spille, til tross for mange bugs og mye som ikke er så godt kjennomført med tanke på

hvordan spillet så ut på E3 i 2006-2007.

Det jeg lurer på, er om det er noen planer om lignende spill i framtiden.

Elsker spill som omhandler historier fra krigen 1940-45, det er da få spill som faktisk er bra og gir en så dyp historie som i BIA hels highway..

Minner meg litt om Band of Brothers på mange måter.

Synes det er sjukt hvor mye de egentlig endret på dette spillet.
En titt på denne E3 gameplayet, så ser man utrolig mye som er endret.

http://www.youtube.com/watch?v=jzv66b-E2b8

Men som sagt, er det noe info der ute om lignende spill som er på vei ?
Trodde da de som sto bak Brothers in arms serien skulle komme ut med en ny fortelling, men de kom med et tull spill.

Mvh Pat.

Endret av Hveding
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skal lage et nytt brothers in arms spill(med mindre de har cancelert det)

men det er ikke et taktisk spill, det er mer som inglorious bastard filmen, altså tulle film.

Selv syns jeg hells highway var nedtur etter earned on blood spillet,

Mener å ha lest at de avblåste hele det opplegget etter temmelig lunken tilbakemelding på den nye tilnærmingen.

Lenke til kommentar

Det er Gearbox som står bak dette spillet, altså det samme selskapet som stod bak svindelen med Alien Colonial Marines. Om du ikke kjenner til historien, så skapte Gearbox masse oppstyr fordi E3-presentasjonen ikke var i nærheten av hvordan spillet var når det kom ut. Det samme gjorde de med det første BiA-spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er Gearbox som står bak dette spillet, altså det samme selskapet som stod bak svindelen med Alien Colonial Marines. Om du ikke kjenner til historien, så skapte Gearbox masse oppstyr fordi E3-presentasjonen ikke var i nærheten av hvordan spillet var når det kom ut. Det samme gjorde de med det første BiA-spillet.

altså samme selskapet som også stod bak Borderlands og Borderlands 2, samt de to andre Bia spillene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...