Gå til innhold

Uforklarlig mysterium i WinXP avslutning... HJELP!

ak87

Anbefalte innlegg

Kan noen skjønne dilemmaet mitt når jeg prøver å skru av min datamaskin at det på oppgavebehandling ligger "regedit.exe" å kjører fra jeg starter pcen...???? Dette hindrer windows i å kjøre spesielle programmer og å avslutte. For å få avsluttet må jeg avlsutte "regedit.exe" først og deretter avslutte windows. Meget frustrerende synes jeg da.

vBilde.jpg

Har noen møtt samme problemet og fått ordnet det??

Hvis du har det så SVAR MEG! Hater det problemet og vi gjerne ha det vekk uten formatering.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan jo begynne med å formatere da.

neida, skal slutte å tulle. det ser ut til at du enten kjører Windows 2000 eller Windows XP, men det har ikke så mye å si.

har du prøvd å kjøre en Virus skan og en spyware test på din maskin? dette kan være ganske lurt noen ganger.

du har aldri hørt om å ta Image av pc`en sin da?

dette kan kanskje også være en fin ting hvis pc`en klikker.

har du forresten sjekka i msconfig.exe om hva som starter på din maskin? Merk: denne fila finnes ikke i Windows 2000.

hvis du har sjekka alt det her, så vet jeg ikke helt hva kan gjøre.

jo du kan skjekke hvilke tjenester som starter opp

det gjør du under admintrative verktøy-> Tjenester der skal det stå, hvilke tjenester som er opp. kanskje regedit står der?

er ikke helt sikker selv, er litt trøtt.

Lykke til iallefall, for håpe du for det til. hvis ikke så må du nok bare formatere ja hvis du ikke kan leve med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...