Gå til innhold

Eksterne harddisker som er kompatible med PS3?

tratrins

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en relativt gammel WD passport ekstern harddisk (250 GB) som nå begynner å bli litt slitt. Jeg kunne tenkt meg å kjøpe en som har litt større lagringsplass og som jeg litt sikrere kan ha film og musikk lagret på (den jeg har fra før har knukket i plasten).

To kriterier er at det er en relativt liten harddisk, gjerne i samme størrelse som den jeg har fra før, og at jeg enkelt og greit kan koble den via USB til ps3'en min, siden jeg bruker denne til å se på filmer fra discen.

Har gjort litt research på de WD passport-versjonene som finnes nå, og det kan virke som om disse ikke lenger er kompatible med ps3.

Noen som har tips om hva jeg burde gå for? Og om det finnes noe tilsvarende i et annet merke enn WD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så er alle USB-harddisker kompatible med PS3 så lenge de er formatert med FAT32-filsystemet. Noen disker kommer formatert som NTFS eller exFAT og disse vil ikke virke før du formaterer de til FAT32 selv.

Åja, takk! I frykt for å kunne ødelegge noe, vil det være trygt å formatere en harddisk over til riktig format? Eller er det fare for at den kan bli ødelagt av slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...