Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jepp, fikk med meg den Noen som var på Elkjøp/Expert Nordås eller Lefdal/Coop Obs Lagunen? Solgte de også på Platekompaniet i sentrum forresten? Det vil jeg tro de gjorde, men ifølge de selv så var jo alle konsollene på nasjonal basis allerede forhåndsbestilt. Forstår derfor ikke hvordan folk kunne fått tak i på O. City. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg nådde heller ikke frem i køen. Noen som tror man får en sjanse på å få tak i før jul? Evt hvor? Har hørt rykter om at PS4 Killzone Shadow Fall bundle kommer før jul. Jeg valgte i alle fall i forhåndsbestille den. http://www.spillsjappa.no/playstation-4/playstation-ps4-killzone-shadow-fall-bundle Får eventuelt følge med på hva som skjer i butikkene. Lefdal Skien. Bestilte du da gjennom butikken, eller på nett? Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg sto i kø fra 05:30 og var først i køen! Tok ikke lange tiden før det ramla inn flere, så det var godt PS4 in tha house!! :D Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som vet om man kan reservere ps4 på elkjøp eller expert til neste parti kommer i midten av desember ? Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Stod i kø fra 06.00 var nummer 8 av 14 på Hamar Elkjøp! Ble ps4! 1 Lenke til kommentar
Phate Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Storkoser oss vett, ikke mange timene igjen nå Hahaha, så jævla fett! Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Søte de menneskene som kommer 09:45 og slenger ut kommentarer som "æsj", "typisk" og "jeg får jo aldri ting på release". 8 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Man kan nesten ikke forvente at andre enn "spesielt interesserte" vet at det bare kom et symbolsk antall konsoller til Norge. De fleste andre produkter lanseres jo i litt større kvanta. Lenke til kommentar
Ebx Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Jepp, fikk med meg den Noen som var på Elkjøp/Expert Nordås eller Lefdal/Coop Obs Lagunen? Solgte de også på Platekompaniet i sentrum forresten? I området rundt Lagunen var nok Coop Obs stedet å være, mindre kø enn Lefdal, Elkjøp og Expert, samt at de fikk inn 14 konsoller. Jeg stakk innom kl 08:00 og var da nr 7 10 i køen. Hørte rykter om folk som var på Expert i 5-tiden uten å få tak i. Endret 29. november 2013 av Ebx Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Søte de menneskene som kommer 09:45 og slenger ut kommentarer som "æsj", "typisk" og "jeg får jo aldri ting på release".He hehe... Det var sikkert 100 stk som måtte returnere veldig triste fra Elkjøp i Kristiansand også... Alle som kom senere enn 06:30 eller noe fikk ikke noe der... Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Møtte opp på Expert Ski 04:45. Da var jeg nummer fire i køen. Viste seg at de ikke hadde verken 10 eller 7 konsoller. De hadde plutselig bare 6!. Sjettemann kom 05:15. Etter dette jagde vi vekk rundt 30 stk. Rundt halv ni fikk vi kølapper. Og rundt en halvtime før åpningstid begynte det å samle seg opp ganske mange foran inngangen. Folk stormet inn dørene og bort til kassa for å kjøpe PS4. Priceless å se reaksjonen dems når de ikke fikk maskin. Vi som hadde stått ute i over 5 timer ruslet rolig inn og fikk maskinene våre Handlet spillene på Platekompaniet. Med 30 % Kompis-rabatt ble det ca 350,- pr spill. Endte opp med Killzone, FIFA 14, BF4 og NFS Takk til den hyggelig gjengen utenfor Expert Ski. Tiden gikk relativt fort og det var faktisk ikke så veldig kaldt heller (vi satt i bilene en del av tiden) NB! De to første som dukket opp hadde vært der siden Expert stengte i går. Kudos! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg fikk min i dag, men har ikke bruk for den... Får spare den litt å se om jeg ikke selger den. Ligger jo fra 5500 og oppover på finn... ;-) Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 http://dt.no/nyheter/14-timer-i-ko-for-a-fa-spille-1.8188343 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg må bare takke enkelte her for å hype opp det hele til 1000 og få det til å virke som man måtte være fremme i så utrolig god tid. Så redd jeg var for å miste den møtte jeg opp klokken 2 og var da nummer 5 i køen av 45 tilgjengelig konsoller. Kunne fint møtt opp rundt 6, og fortsatt vært topp 20. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da hadde du ikke fått der jeg møtte opp Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg må bare takke enkelte her for å hype opp det hele til 1000 og få det til å virke som man måtte være fremme i så utrolig god tid. Så redd jeg var for å miste den møtte jeg opp klokken 2 og var da nummer 5 i køen av 45 tilgjengelig konsoller. Kunne fint møtt opp rundt 6, og fortsatt vært topp 20. Blir litt feil av deg å sutre her på forumet bare fordi DU kunne møtt opp seinere på DIN nærmeste butikk. Andre steder var tilstandene verre. 8 Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 En Expert som ligger i en bitte liten by på østlandet fikk inn usle 5 konsoller i dag. Tok bussen dit kl 07:30 for å stå i kø sammen med en kamerat som var der litt før meg og allerede hadde stilt seg i kø. Uheldig som jeg er var bussen litt forsinka, og jeg kom frem et knapt minutt etter en dame som akkurat hadde tatt den siste plassen i køen. Snill som kameraten min er så ga han meg sin plass, han hadde i utgangspunktet ikke planlagt å kjøpe konsollen i dag og ville bare spille Resogun. Dama som kapret den siste plassen hadde nettopp levert ungen i barnehagen og kjørt rett til Expert for å stå i kø så hun kunne gi kjæresten PS4 i julegave, synes det var sporty gjort Et kvarter før åpningstid kom butikksjefen med boller og kaffe til oss som sto i kø. Ble noen timer med Resogun (hvor kameraten min selvsagt fikk æren av å spille først) samt litt AC4 i dag. Veldig fornøyd med konsollen så langt. 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Nice gjort av butikken å dele ut boller og kaffe da... Mega kudos til expert der 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 1 min etter jeg annonserte den på finn ringte det en som gir meg 3000 kr mer enn jeg gav for den... Kommer å henter den nå... ;-) Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 1 min etter jeg annonserte den på finn ringte det en som gir meg 3000 kr mer enn jeg gav for den... Kommer å henter den nå... ;-) Wow, at folk gidder. Skulle faen meg gjort det selv, tatt med meg og min bror også tjent 6 raske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå