Gå til innhold

Jeg stod i kø 29.11.2013 og var heldig som fikk en PS4 tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Jepp, fikk med meg den :)

Noen som var på Elkjøp/Expert Nordås eller Lefdal/Coop Obs Lagunen?

Solgte de også på Platekompaniet i sentrum forresten?

Det vil jeg tro de gjorde, men ifølge de selv så var jo alle konsollene på nasjonal basis allerede forhåndsbestilt. Forstår derfor ikke hvordan folk kunne fått tak i på O. City.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nådde heller ikke frem i køen.

Noen som tror man får en sjanse på å få tak i før jul?

Evt hvor?

Har hørt rykter om at PS4 Killzone Shadow Fall bundle kommer før jul. Jeg valgte i alle fall i forhåndsbestille den. http://www.spillsjappa.no/playstation-4/playstation-ps4-killzone-shadow-fall-bundle

Får eventuelt følge med på hva som skjer i butikkene.

Lefdal Skien.

Bestilte du da gjennom butikken, eller på nett?

Lenke til kommentar

Jepp, fikk med meg den :)

Noen som var på Elkjøp/Expert Nordås eller Lefdal/Coop Obs Lagunen?

Solgte de også på Platekompaniet i sentrum forresten?

I området rundt Lagunen var nok Coop Obs stedet å være, mindre kø enn Lefdal, Elkjøp og Expert, samt at de fikk inn 14 konsoller. Jeg stakk innom kl 08:00 og var da nr 7 10 i køen. Hørte rykter om folk som var på Expert i 5-tiden uten å få tak i.

Endret av Ebx
Lenke til kommentar

Møtte opp på Expert Ski 04:45. Da var jeg nummer fire i køen. Viste seg at de ikke hadde verken 10 eller 7 konsoller. De hadde plutselig bare 6!. Sjettemann kom 05:15. Etter dette jagde vi vekk rundt 30 stk. Rundt halv ni fikk vi kølapper. Og rundt en halvtime før åpningstid begynte det å samle seg opp ganske mange foran inngangen. Folk stormet inn dørene og bort til kassa for å kjøpe PS4. Priceless å se reaksjonen dems når de ikke fikk maskin. Vi som hadde stått ute i over 5 timer ruslet rolig inn og fikk maskinene våre :)

Handlet spillene på Platekompaniet. Med 30 % Kompis-rabatt ble det ca 350,- pr spill. Endte opp med Killzone, FIFA 14, BF4 og NFS :)

Takk til den hyggelig gjengen utenfor Expert Ski. Tiden gikk relativt fort og det var faktisk ikke så veldig kaldt heller (vi satt i bilene en del av tiden) :D

NB! De to første som dukket opp hadde vært der siden Expert stengte i går. Kudos!

Lenke til kommentar

Jeg må bare takke enkelte her for å hype opp det hele til 1000 og få det til å virke som man måtte være fremme i så utrolig god tid. Så redd jeg var for å miste den møtte jeg opp klokken 2 og var da nummer 5 i køen av 45 tilgjengelig konsoller. Kunne fint møtt opp rundt 6, og fortsatt vært topp 20.

Lenke til kommentar

Jeg må bare takke enkelte her for å hype opp det hele til 1000 og få det til å virke som man måtte være fremme i så utrolig god tid. Så redd jeg var for å miste den møtte jeg opp klokken 2 og var da nummer 5 i køen av 45 tilgjengelig konsoller. Kunne fint møtt opp rundt 6, og fortsatt vært topp 20.

Blir litt feil av deg å sutre her på forumet bare fordi DU kunne møtt opp seinere på DIN nærmeste butikk. Andre steder var tilstandene verre.

• Liker 8
Lenke til kommentar

En Expert som ligger i en bitte liten by på østlandet fikk inn usle 5 konsoller i dag. Tok bussen dit kl 07:30 for å stå i kø sammen med en kamerat som var der litt før meg og allerede hadde stilt seg i kø. Uheldig som jeg er var bussen litt forsinka, og jeg kom frem et knapt minutt etter en dame som akkurat hadde tatt den siste plassen i køen. Snill som kameraten min er så ga han meg sin plass, han hadde i utgangspunktet ikke planlagt å kjøpe konsollen i dag og ville bare spille Resogun. Dama som kapret den siste plassen hadde nettopp levert ungen i barnehagen og kjørt rett til Expert for å stå i kø så hun kunne gi kjæresten PS4 i julegave, synes det var sporty gjort :) Et kvarter før åpningstid kom butikksjefen med boller og kaffe til oss som sto i kø.

Ble noen timer med Resogun (hvor kameraten min selvsagt fikk æren av å spille først) samt litt AC4 i dag. Veldig fornøyd med konsollen så langt.

hmFvyQ0.png

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...