Gå til innhold

Jeg stod i kø 29.11.2013 og var heldig som fikk en PS4 tråden


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg ordnet maskin. Vi var ni blide mennesker utenfor Expert Bergen Sentrum. Latteren satt veldig løst. Førstemann møtte opp ca. klokka 4, nestemann ti på halv 5, også kom jeg som nummer tre rundt halv 5. Siste plass i køen ble kapret rundt 7. Etter dette måtte vi sende vekk en del godtroende mennesker. Litt kjipt. Vi måtte stå ute helt til klokken 10 og fikk ikke kølapper før fem på. Kan melde om svært våte forhold hele morgenen (ingen tak å stå under).

 

Nå gjenstår det bare å legge esken på hylla og sette seg ned med eksamensøving :)

Lenke til kommentar

Dere er gærne!

Men det er veldig stas, og jeg hadde kanskje dristet meg ut i kø om handelen ikke allerede var i boks.

 

Kred til alle dere som var der ute og gratulerer til alle heldige!

Jeg hadde bestilt på CDON jeg, men fikk en beundrer til å stille seg i kø Kl. 06:00 og kjøpe den på Elkjøp for meg.

 

Hyggelig med venner som hjelper til :D

Lenke til kommentar

Ikke for å være veldig ekkel her nå, men jeg hadde egentlig gitt opp.. sto opp 0900, tenkte å titte innom platekompaniet på Oslo City på vei til skolen, var der klokka 0940, brått så var jeg nr 19 i køen av 25.

 

Må bare legge til en liten jubel :w00t:

faen da, bor på plaza for helgen. så har jeg vært over hele byen fra kl 7 uten hell :@@@@@

hvorfor var det så få der ?

Lenke til kommentar

Ganske ensomt i starten. (00:00)
1385683381526.jpg

Rundt klokka 5-6 begynte vi å bli en del folk:

IMG_20131129_065139.jpg

Etter sju timer ute i -6 C, fikk vi sleppe inn i kjøpesenterdelen. Da så det slik ut:

IMG_20131129_072840.jpg

 

Etter tre timer til fikk vi PS4-konsollene våre. 10 timer totalt på meg, snufsete nese og ja. PS4 og BF4.

IMG_20131129_115839.jpg

Endret av Star Fox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Klarte å få tak i en maskin på Elkjøp Sartor i Bergen. Kom vell rundt kl. 8:30, og var en av de siste som fikk.

 

Kjørte rundt 4 forskjellige steder, og var fult alle veier. Var heldig tilslutt. :)

 

Hvor var du innom der det var fullt?

 

Ønsker gjerne også å høre status fra andre som har fått tak i eller prøvd å få tak i i Bergen :)

Endret av YBD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...