αкαѕнα Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Hi hi.... Folk er gale.... Men jeg fikk nå sikra meg en i dag da Endret 29. november 2013 av αкαѕнα 1 Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dere er gærne! Men det er veldig stas, og jeg hadde kanskje dristet meg ut i kø om handelen ikke allerede var i boks. Kred til alle dere som var der ute og gratulerer til alle heldige! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Prøvde meg ved å stå opp 9 og kjøre rundt til de forskjellige butikkene, men folk hadde overnattet overalt. Fair to you, jeg gadd ikke, så da får jeg ingen. Klarer meg nok 2 Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da har jeg ordnet maskin. Vi var ni blide mennesker utenfor Expert Bergen Sentrum. Latteren satt veldig løst. Førstemann møtte opp ca. klokka 4, nestemann ti på halv 5, også kom jeg som nummer tre rundt halv 5. Siste plass i køen ble kapret rundt 7. Etter dette måtte vi sende vekk en del godtroende mennesker. Litt kjipt. Vi måtte stå ute helt til klokken 10 og fikk ikke kølapper før fem på. Kan melde om svært våte forhold hele morgenen (ingen tak å stå under). Nå gjenstår det bare å legge esken på hylla og sette seg ned med eksamensøving Lenke til kommentar
Populært innlegg henrikrox Skrevet 29. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Dere må ikke være så sent. På forus i dag kom det mange 0900 og 0930. Og sa er det seriøst solgt ut. Mange fedre. Besteforeldre etc Har nå sittet ute i 10 timer. Er kald. Blaut. Og jævlig trøtt. Menne Jeg har PS4!!!! Takk forøvrig til 5-6 første folka i kø på expert forus. Tida gikk fort pga dere. Også en stor honør til en far. Som møtte opp 0500 ca og skulle kjøpe konsoll til sønnen. Endret 29. november 2013 av henrikrox 11 Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Høres ut som det blir en skuffende kjøretur når jeg er ferdig på jobb kl 16. Men noe annet hadde jeg egentlig ikke regnet med heller . Men selv om jeg innerst inne vet det er tomt må jeg bare ut og prøve, da vet jeg vært fall at jeg prøvde xD Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dere er gærne! Men det er veldig stas, og jeg hadde kanskje dristet meg ut i kø om handelen ikke allerede var i boks. Kred til alle dere som var der ute og gratulerer til alle heldige! Jeg hadde bestilt på CDON jeg, men fikk en beundrer til å stille seg i kø Kl. 06:00 og kjøpe den på Elkjøp for meg. Hyggelig med venner som hjelper til Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ikke for å være veldig ekkel her nå, men jeg hadde egentlig gitt opp.. sto opp 0900, tenkte å titte innom platekompaniet på Oslo City på vei til skolen, var der klokka 0940, brått så var jeg nr 19 i køen av 25. Må bare legge til en liten jubel 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ikke for å være veldig ekkel her nå, men jeg hadde egentlig gitt opp.. sto opp 0900, tenkte å titte innom platekompaniet på Oslo City på vei til skolen, var der klokka 0940, brått så var jeg nr 19 i køen av 25. Må bare legge til en liten jubel faen da, bor på plaza for helgen. så har jeg vært over hele byen fra kl 7 uten hell :@@@@@ hvorfor var det så få der ? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg vet ikke, Platekompaniet har jo ikke reklamert så mye for dette.. Så det er sikkert en av grunnene til det tenker jeg.. De jeg snakket med der var også veldig overraska over at det ikke var fler der. Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ingen ps4 på meg, men forventet det heller ikke. Fikk høre at de forventer nye maskiner før jul, så har hvertfall reservert til neste gang de er på lager. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ingen ps4 på meg, men forventet det heller ikke. Fikk høre at de forventer nye maskiner før jul, så har hvertfall reservert til neste gang de er på lager. Hvor? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg nådde heller ikke frem i køen. Noen som tror man får en sjanse på å få tak i før jul? Evt hvor? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Ganske ensomt i starten. (00:00)Rundt klokka 5-6 begynte vi å bli en del folk: Etter sju timer ute i -6 C, fikk vi sleppe inn i kjøpesenterdelen. Da så det slik ut: Etter tre timer til fikk vi PS4-konsollene våre. 10 timer totalt på meg, snufsete nese og ja. PS4 og BF4. Endret 29. november 2013 av Star Fox 3 Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Klarte å få tak i en maskin på Elkjøp Sartor i Bergen. Kom vell rundt kl. 8:30, og var en av de siste som fikk. Kjørte rundt 4 forskjellige steder, og var fult alle veier. Var heldig tilslutt. Endret 29. november 2013 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Klarte å få tak i en maskin på Elkjøp Sartor i Bergen. Kom vell rundt kl. 8:30, og var en av de siste som fikk. Kjørte rundt 4 forskjellige steder, og var fult alle veier. Var heldig tilslutt. Hvor var du innom der det var fullt? Ønsker gjerne også å høre status fra andre som har fått tak i eller prøvd å få tak i i Bergen Endret 29. november 2013 av YBD Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Var innom Expert Vestkanten, Coop Ops Vestkanten, Expert Drotningsvik, Coop Ops Sartor og Elkjop Sartor der jeg fikk tak i en maskin. Men de er tomme, hadde kun 15 stk. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hvor var du innom der det var fullt? Ønsker gjerne også å høre status fra andre som har fått tak i eller prøvd å få tak i i Bergen Skrev om Bergen litt lenger opp Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Skrev om Bergen litt lenger opp Jepp, fikk med meg den Noen som var på Elkjøp/Expert Nordås eller Lefdal/Coop Obs Lagunen? Solgte de også på Platekompaniet i sentrum forresten? Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hvor? Lefdal Skien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå