Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hvor mange står i køen nå? Vi er ni på ni konsoller. Noen randoms her i tillegg. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som står på Elkjøp Notodden? Hvor mange er det det nå? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hva er vitsen med å kjøpe PS4 så tidlig? Er vel ikke så mange spill som er til den enda? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hva er vitsen med å kjøpe PS4 så tidlig? Er vel ikke så mange spill som er til den enda? Jeg gledet meg til CoD:Ghosts på PS4, men hadde helt glemt at jeg hadde forhåndsbestilt PS3 versjonen også, og når jeg fikk den så avbestilte jeg naturligvis PS4 versjonen siden spillet var ytterst elendig i mitt hode. Så nå har jeg kun Battlefield 4 og Need For Speed: Rivals til PS4, og jeg kan ikke si jeg gleder meg veldig til å hente PS4 på Komplett pickup point etter jobb idag (bestilte i Mai, så min ble sendt på onsdag). Lenke til kommentar
jihn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Elkjøp i sørlandsparken er forøvrig tomme. Var der klokka 5'ish, og var nummer 14 eller noe slikt i køen. 20 konsoller totalt. En av de ansatte var ute rett rundt 7, og ga oss lapper med reservering. Så slapp å sitte ute lenger >.< Var forresten et par som hadde rigga seg til i en liten corsa, med en ps3 og gta 5, samt en eksta skjerm der dem så film tror jeg. Mener de sa at dem hadde sittet der siden i går kveld ** Expert på sørlandssenteret, vet ikke om de kjørte samme greia med kølapper. Men tviler på at det er mulig å få seg konsoll der også. Jeg sendte ihvertfall bort noen av dem som kom for sent til elkjøp. Endret 29. november 2013 av jihn Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 At folk har tid (og vilje) til å stå utenfor butikken i flere timer før åpningstid er emm, relativt sykt. Hadde planer om å sparere ned mot expert i 09:30-tiden men det virker - etter disse innleggene - usannsynlig naivt av meg. Spørsmålet er så, er det noe køsystem? Eller kan snikete individer smyge seg forbi og dermed (ved brudd av all moralitet) gå foran disse folka som har stått i kø i timevis i regn og piss...? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hvor mange er det på Alna nå? Tenkte å ta turen innom, men mulig det er for sent? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Kom nettopp som nr 5 av 6 (konsoller) i kø på Coop Obs Rudshøgda 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg gledet meg til CoD:Ghosts på PS4, men hadde helt glemt at jeg hadde forhåndsbestilt PS3 versjonen også, og når jeg fikk den så avbestilte jeg naturligvis PS4 versjonen siden spillet var ytterst elendig i mitt hode. Så nå har jeg kun Battlefield 4 og Need For Speed: Rivals til PS4, og jeg kan ikke si jeg gleder meg veldig til å hente PS4 på Komplett pickup point etter jobb idag (bestilte i Mai, så min ble sendt på onsdag). Jeg synes også Ghosts var skuffende. Kanskje jeg begynner å bli lei hele COD franchisa, lite spennende innovasjon. For min del blir det ikke PS4 før GT6 kommer i mars. Det du kan gjøre, J.M., er å legge ut konsollen på Finn.no og tjene noen slanter Lenke til kommentar
jihn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Spørsmålet er så, er det noe køsystem? Eller kan snikete individer smyge seg forbi og dermed (ved brudd av all moralitet) gå foran disse folka som har stått i kø i timevis i regn og piss...? Jeg ville ihvertfall ikke prøvd meg på køsniking. 20+ irriterte gamere, ikke noe jeg ville satt meg ut for ihvertfall. Eljøp har kø system, det har forøvrig expert også, ser det ut som. Personlig, skulle jeg gjerne vært ute enda tidligere på morgenen. Eller evt i går kveld, kjekt å møte folk som har så like interesser som en selv. Nesten litt nedtur med reservasjonslappene som elkjøp delte ut. Hadde vært koselig å sitte der i køen noen timer til og blitt bedre kjent med disse folkene Aldersmessig var folk i køen fra 17-40år 2 Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Skal til elkjøp nå, sikkert mye folk der nå. Men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er det forresten bare meg som syns det er litt rart at dette ikke blir dekket i artikler i verken gamer eller nettaviser? Burde nå ihvertfall vært noe på gamer, ala 'nå er køene for ps4 release i gang' og oppfordret leserne til å sende inn bilder fra hvor dem er osv. Det er jo faktisk ganske morsomt, og viser hvor skadde og skumle 'gamere' er. 4 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen på Tveita? Lenke til kommentar
nems Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Lykke til dere som skal ha dere nextgen. Husker jeg stod i kø i 30mins når xbox360 kom, det var tider.. Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tips til sted å stå i kø i Bergen? hadde planer om Expert sentrum, men der er det visst for lang kø allerede.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg synes også Ghosts var skuffende. Kanskje jeg begynner å bli lei hele COD franchisa, lite spennende innovasjon. For min del blir det ikke PS4 før GT6 kommer i mars. Det du kan gjøre, J.M., er å legge ut konsollen på Finn.no og tjene noen slanter Hadde jeg fortsatt vært student så hadde jeg nok endt opp med å gjøre det ja, men det er ikke verdt bryet per dags dato. Får heller håpe på at BF4 og NFS:Rivals er litt morsomt på PS4 frem til GT6 kommer på PS3(!). I verste fall tar jeg med PS4 på jobb og lar den stå der siden vi per dags dato ikke har BluRay-spiller der.. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tips til sted å stå i kø i Bergen? hadde planer om Expert sentrum, men der er det visst for lang kø allerede.. Da er det ikke andre steder i sentrum å stå i kø tror jeg. Vurderte selv å dra til Coop Obs Lagunen, der har de 14 konsoller og åpner kl 09. Mulig det er for seint nå, men vet ikke... Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Playstation i boks! Noen som vet om platekompaniet selger spill idag? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Står på elkjøp moa 13 stykk i kø og 12 konsoller på lager . Står som nummer 8 i køen så jeg er sikret 2 Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da camper jeg Expert som første man her i traktene, maskinene er plassert rett innom døren og jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå