evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Her er bilde fra begivenheten! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Koselig med litt nattmat da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Koser oss med engangsgrill utafor expert alnabru! Bare å komme, ta med pølser! Bor et steinkast unna. Hvor mange er dere? Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Koser oss med engangsgrill utafor expert alnabru! Bare å komme, ta med pølser! Herlige greier! Poster du update på ca antall sånn på morgenkvisten? Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 ^^ høres kos ut da. Er dere mange? Hahah dedication in the nation I love it !! Jeg jobber nattevakt så blir å cruise rundt i sentrum og svinge innom alle kø sitterne Ikke mange nei, var 2 før oss men de dro igjen. Så er bare to her nå Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Coop og expert her er samme bygg forresten, så De ti første får fra coop, og coop åpner 7 istedenfor 10 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Allerede en god del folk utenfor Elkjøp Lørenskog. Jeg hadde dratt dit NÅ dersom jeg skulle hatt en viss sjans... Vet du sånn ca hvor mange som står der? Det var da veldig tidlig folk skulle møte opp... Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 15 + på elkjøp lørenskog der var det ikke. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Coop og expert her er samme bygg forresten, så De ti første får fra coop, og coop åpner 7 istedenfor 10 Så det er ordning på dette eller blir det at alle løper som galinger? Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Coop og expert her er samme bygg forresten, så De ti første får fra coop, og coop åpner 7 istedenfor 10 Står du i kø på coop da? Eller er det en risiko man kan brenne seg på? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Hva skjer hvis en må skikkelig på do og må forlate køen? Informere hele køen at en må på do og kommer tilbake? Endret 28. november 2013 av Straffa Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Står du i kø på coop da? Eller er det en risiko man kan brenne seg på? Køen er utafor "gjerde" inn til den svære parkeringsplassen og butikkene. Så køen gjelder på en måte for begge butikker. Men er kun expert som deler ut lapper og har ordning Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Lykke til til de som står i kø. Blir spennende og følge med utover i morgen. Selv henter jeg min PS4 kl 10 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det varmer hjerte mitt at faktisk folk er allerede i kø. Jeg ønsker dere lykke til Henter min om 10 timer. Blir 10 laaaange timer å vente ja! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Lykke til dere som skal ut og stå i kø, håper dere får konsoll! Selv henter jeg min på posten etter jobb i morgen, gleder meg som bare det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Står du i kø på coop da? Eller er det en risiko man kan brenne seg på? Hovedinngangen til Coop er ca. 100m unna fellesinngangen til Coop/Expert. Vet ikke hvordan det er nå, men på gamle Smart Club pleide de ikke å åpne fellesinngangen før Expert åpnet kl. 10. Antar at de som vil ha fra Coop må stille seg foran hovedinngangen deres. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 The wait begins:) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Digg å være sikre en konsoll. Ikke digg å sitte her i 10 timer. Heller ikke digg å måtye jobbe fredagen til 2000 og hele lørdagen. Men hva ofrer man ikke 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jesus Christ. Det er hardcore henrikrox. Du fortjener ihvertfall en konsoll. Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hovedinngangen til Coop er ca. 100m unna fellesinngangen til Coop/Expert. Vet ikke hvordan det er nå, men på gamle Smart Club pleide de ikke å åpne fellesinngangen før Expert åpnet kl. 10. Antar at de som vil ha fra Coop må stille seg foran hovedinngangen deres. Vet hvordan det ser ut der ja, men det var jo litt greit forklarende. Køen er utafor "gjerde" inn til den svære parkeringsplassen og butikkene. Så køen gjelder på en måte for begge butikker. Men er kun expert som deler ut lapper og har ordning Ahh, så parkeringen er ikke åpen enda nei.. Ikke vits å stikke dit med bil før coop åpner kl 7 da altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå