schkaidaiv Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 ble avløst av dama kl 07:30 på grunn av jobb. She's a keeper Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Der jeg sto var det en jente som hadde stått siden klokka 2:00, skulle kjøpe PS4 i julegave til typen sin Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er det et sted hvor man kan finne slike jenter eller? De fleste jentene hadde kastet PS4en ut av huset når man kom hjem. Lenke til kommentar
The.re.sa Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Er det et sted hvor man kan finne slike jenter eller? De fleste jentene hadde kastet PS4en ut av huset når man kom hjem. Skulle ikke være så vanskelig det ? så lenge gutta gir damene nok oppmerksomhet så skulle det vel ikke oppstå noen problemer? Jeg og vennina mi startet med vår kørunde rett før midnatt, og den skulle vi ikke engang ha for oss selv. Blir en fornøyd bror og kjæreste på julaften! Endret 3. desember 2013 av The.re.sa Lenke til kommentar
shozo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er det et sted hvor man kan finne slike jenter eller? De fleste jentene hadde kastet PS4en ut av huset når man kom hjem. min forlovede hatet ps3, nå når jeg har ps4 så overrasket hun meg med 2 spill, MEN så fant hun ut at hu ville spille så ble hu jo sittende der et par timer å spille ilag med meg:D 2 Lenke til kommentar
The.re.sa Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 min forlovede hatet ps3, nå når jeg har ps4 så overrasket hun meg med 2 spill, MEN så fant hun ut at hu ville spille så ble hu jo sittende der et par timer å spille ilag med meg:D Ikke dårlig Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg sto i kø for min egen del! Fikk til og med dratt med ei veninne som selskap, selv om hu ikke skulle ha Var også ei anna jente i køen som skulle kjøpe for typen sin. Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 She's a keeper Kan virke sånn Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 http://www.hardware.no/artikler/sov-i-ko-for-playstation-4-ble-mott-av-tomme-hyller/154802 Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har enda ikke fått tak ps4. Noen som vet når dette blir en vare man kan få kjøpt som alt annet. På Elkjøp e.l Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har enda ikke fått tak ps4. Noen som vet når dette blir en vare man kan få kjøpt som alt annet. På Elkjøp e.l Iløpet av April så regner man med at ting stabiliserer seg. http://www.mcvuk.com/news/read/free-supply-of-ps4-expected-by-april/0128507 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har enda ikke fått tak ps4. Noen som vet når dette blir en vare man kan få kjøpt som alt annet. På Elkjøp e.l 300kr over normal pris idag, men er vel glatt verdt det om du har veldig lyst på en. http://cdon.no/spill/playstation_4-14751557 Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Så den cdon - noen få har - derfor de sikkert legger seg litt høyere enn antageligvis elkjop kommer til å gjøre. (null) Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Sjekka litt rundt etter ps4. Man må stå,på liste etterspørselen er for stor. Utrolig stusslig:-( Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er så rart, ligger PS4 i alle butikkene der jeg studerer medisin i Lublin, Polen. Da mener jeg alle butikkene som kan selge den, til og med liksom "Coop Obs" lignende butikk! Helt villt. (Ligger 14-16 på Media Markt f.eks) Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Er så rart, ligger PS4 i alle butikkene der jeg studerer medisin i Lublin, Polen. Da mener jeg alle butikkene som kan selge den, til og med liksom "Coop Obs" lignende butikk! Helt villt. (Ligger 14-16 på Media Markt f.eks) Heldige du som er i Polen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå