Olav Leistad Hove Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Søvn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 (endret) La inn en versjon med varmere farger. Passer kanskje bedre med et sovende barn Endret 28. november 2013 av Olav Leistad Hove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, Olav. Jeg så på bildet flere ganger i går kveld, men syntes det så litt tandert ut, - fargemetningen var for svak, og saueskinnet virket litt "utbrent". Versjon 2, derimot, er meget bra, synes jeg ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei Olav Vakkert og fredfullt. Versjon 2 er absolutt favoritt for mitt vedkommende Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Takk Lisbeth og Albert. Helt enig med dere. Jeg så det når jeg la det ut at det ble feil å kjøre opp lysstyrken akkurat på dette bildet. En slik situasjon skal jo være preget av varme. Nyttig kritikk og nyttig erfaring Hilsen Olav Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Vakkert bilde av et fredfylt øyeblikk. Enig med Albert og Lisbeth om at versjon 2 kler bildet best. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg