Cobe Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Først trudde jeg at Studio8 ikke kunne være så ille som det er beskrevet ved flere innlegg, men nå må jeg gi etter. Jeg har nemlig redigert en film fra høstferien, og filmen ble til slutt 11 minutter og 50 sekunder lang. Når jeg skal få en ferdig film ut, bruker jeg .avi og nyeste divx-formatet tiljengelig i programmet (5.0.3). Det ser fint ut når den går over første gang, men når den lager filmen ordentlig, så stopper den etter 11-12 sekunder. Dette er fryktelig irriterendes. Nå sitter jeg og deler opp filmen i små deler (når filmen blir kort nok fungerer alt fint), og må så videre legge alt inn i movie maker og lage den ferdige filmen i den. Så får jeg finne et program som lager en avi-film ut av denne .wmv-filen jeg får. -Christoffer- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har du kjøpt det eller har du lastet ned programmet? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har du kjøpt det eller har du lastet ned programmet? Jeg for min del har prøvd begge deler, samt masse andre eksperimenter. Det er like ustabilt samme f. hva du gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå