Hjelmn_ Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei. Har etter jeg fikk nytt skjermkort oppdaget det jeg velger å kalle "fragmenter" som kommer og går. De kommer stort sett når jeg sitter på spotify, er på twitch eller youtube, og når jeg spiller. har lagt ved en video som viser det jeg snakker om. Har installert siste versjon drivere, men det er kanskje selve skjermkortet det er noe galt med? IMG_1074.MOV Noen måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Defekt VRAM, eneste løsning er å sende inn til selger og få et nytt skjermkort på garantien. Lenke til kommentar
Hjelmn_ Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Og dette er du helt sikker på? Vanlig at den kan være defekt på splitter nye kort? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Og dette er du helt sikker på? Vanlig at den kan være defekt på splitter nye kort? Jeg er 99% sikker på at det er defekt VRAM ja. Det kommer stadig noen på dette forumet som opplever det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå