budgetarycorgio Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei jeg har akuratt bestilt meg en note 2 (N7105) jeg lurte på om det brukte det vanlige simkortet eller mikro sim også lurer jeg på dere som har denne telfonen om dere er fornøyd med den? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Den bruker micro-SIM. Brukte Note 2 i en liten periode, fantastisk telefon. Lenke til kommentar
ElkjopChristian Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Heisann:)Note 2 bruker MIKRO simkort.Ellers kan jeg personlig si at Note 2 er en av de aller beste telefonene jeg har hatt noensinne:)Den har en fantastisk batteritid og utrolig god å bruke:)Christian Lenke til kommentar
budgetarycorgio Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 takk for svar er det vanskelig og kutte vanelig simkort om til mikro? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Nei, men du må være nøye. Heller ikke noe vanskelig å skaffe seg nytt sim. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Nei, jeg klippet til mitt med saks første gangen jeg tok i bruk en telefon med microSIM, gikk fint det. Lenke til kommentar
budgetarycorgio Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Bestiller nytt jeg kom på at jeg ikke har bytta det på 5-6 år så da støtter det jo ikke 4G Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da er det lurt med nytt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå